ooh ja dat wel idd!
Edit: toch niet! Als je het terugkijkt is het scherm zwart zodra ik de app open. Dus da’s heel netjes geregeld.
ooh ja dat wel idd!
Edit: toch niet! Als je het terugkijkt is het scherm zwart zodra ik de app open. Dus da’s heel netjes geregeld.
Klopt. Het geldt ook alleen bij iPhone.
Heel netjes, inderdaad! Mensen die om de een of andere reden de boel oplichten, zijn gewoon eikels. En die controleurs bij de ingang die hun werk niet doen, ook. Er heeft echt niemand iets aan als veel mensen ziek worden en de clubs opnieuw dicht moeten.
Ik krijg er een beetje zo’n idee bij van de drugscontrole op festivals. Er wordt ‘grondig’ gefouilleerd en toch staat 90%vd mensen strak vd drugs. Is meer een wassen neus, die controle, dan dat t echt serieus wordt gedaan.
Maarja nu gaat t helaas om een pandemie waar heel t land last van heeft itt een festival waar je verder alleen jezelf hebt met je drugskop.
Wacht even, was Mas nou op hetzelfde feestje als waar Bilal z’n rentree gister maakte? Dat was ook in Paradiso namelijk.
Lekker kies wereldje hoor.
Net alsof Massa invloed heeft op wie daar optreed?
Paradiso wist niet eens van dat optreden (zeggen ze).
Mijn opluchting is groot.
ah fijn <3
Wat zegt ze nou in de vlog van vandaag over dat bewijsdrang stukje tussen neus en lippen door? Iets van “Ik was nog bij Max en hij zei dat ik niks deed”?
Ze zegt dat men vraagt om meer te vertellen wat ze doet. Maar dat als ze iets vertelt dat men ook zegt dat ze bewijsdrang heeft.
Die opmerking van Max snapte ik ook niet.
Ja en dat is nu net waar ik benieuwd naar ben haha. Zou hij d’r een preek hebben gegeven?
Nee volgens mij maakte hij juist een grapje tegen haar van “jij doet echt nooit wat”
Ik vind dat niet maar een cami top die laag uitgesneden is en een joggingbroek vind ik niet per se professioneel nee
Ik denk dat ie misschien bedoelt: je vlogt niet of je vertelt niks in de camera.
Of hij heeft echt haar vlogs gekeken en gezien dat ze echt niks doet behalve naar de kapper en winkelen bij Arket en Fabienne Chaot.
Oké, maar daar ging het niet over. Plus ik kan me voorstellen dat er voor zo’n IG-foto een minder professionele outfit gevraagd/verwacht wordt dan wanneer je ergens op kantoor werkt. Daar hoef ik inderdaad niet met zo’n outfit aan te komen, maar hij stoort me hier eigenlijk niet. Maar goed, dat is natuurlijk ook maar een mening, ik hoop vooral dat HF er tevreden mee is want uiteindelijk zijn zij de klant die betaald heeft voor de spon.
Wie gaat er koken in zijn driedelige pak dan
Oh zo bedoelde ik het niet. Dat zo iemand z’n rentree überhaupt op zo’n groot event heeft, koud 4 maanden na het incident, ipv een of ander ding in de luwte. Dat was mijn verbazing. Maar dit past misschien beter in het boulevardtopic
Wisten jullie al dat Cynthia sport???
Ja meit je bent gaan sporten we weten het echt knap en top en nu klaar verdorie
Huhhh die foto van Cyntttt haar nagels??
Laten doen maar waarom zijn ze zo anders van vorm en vanuit de zijwallen gaan vijlen?