Beutyblogtopic XL #12

Een “DadTan” he! Want anders is t niet mannelijk genoeg.

21 likes

Als het maar past bij zijn nagellak

3 likes

Dit klinkt echt als alles wat ik haat.

8 likes

Ik zag net een filmpje op tiktok dat jongeren die qr code van de selftest screenshotten en naar vrienden sturen zodat zij zonder test naar binnen kunnen. Have fun foefjes!

24 likes

Ja want gre foefje is het toppunt van mannelijkheid

5 likes

O een vriend van me is nu op dat feest, ga nu vragen hoe het is met al die influencers zo. Wist niet dat er zoveel waren. Hij vertelde al dat de champagne rijkelijk vloeide

2 likes

Nouja niet de hele zaal is getest dus als die jongen op tiktok die hierboven genoemd werd de waarheid spreekt. En mascha heeft toch nog maar 1 vaccinatie gehad? Dat is nou niet echt optimale bescherming ofzo op zo’n feestje. Maarja we zien het wel in de vlogs over een paar weken wat de gevolgen zijn.

8 likes

Kijk echt al uit naar de video zaterdag, wordt zeker weten een cat klem with me.

17 likes

Mascha alweer laat met haar vlog

1 like

Ik snap echt niet waarom iedereen hier weer zo op zeikt.
Feestjes mogen nou eenmaal weer, onder bepaalde voorwaarden, laat die mensen lekker.

En als je het niks vindt blijf je thuis, simpel toch :woman_shrugging:

60 likes

Lekker misplaatste hashtag ook. Er mag steeds meer, maar zeker nog niet alles, maar oké :sweat_smile:

4 likes

Behalve het hoger onderwijs, die mogen nog lekker thuis zitten voor hun beeldschermpje :clown_face:

20 likes

Sowieso de laatste dagen is het echt alles wat er maar gebeurd rondom Mascha dat er gezeikt moet worden.

6 likes

Die hashtag “moet” van de organisatoren van het feest.

Mascha heeft een paar dagen geleden haar eerste vaccinatie gehad. Het is niet alsof ze twee weken geleden gevaccineerd is ofzo.

Het feest lijkt mij écht verschrikkelijk. Elk uur wordt er opnieuw afgeteld naar een “nieuw” jaar. De foefjes zijn er wel eens eerder geweest, zijn ook vlogs van

7 likes

Maar hoef je helemaal niet meer te testen dan, ook al heb je je eerste vaccin nog maar een paar dagen? Want dan werkt 'ie toch nog niet?

1 like

Die slaapt haar roes nog uit. :wink:

1 like

Jawel, je krijgt een qr code voor testen voor toegang als je óf in de afgelopen 6 maanden corona hebt gehad (herstelbewijs), of volledig gevaccineerd bent of na een negatieve test. Ik zie geen ‘inwerkperiode’ staan na vaccinatie, dus misschien kan je wel een paar dagen na een Janssen vaccin een qr code aanvragen.

2 likes

Als je net je vaccin hebt werkt je qr code nog niet

1 like

Nee precies, dus dan doet Mascha toch niets verkeerd. Wel kut dat mensen dus misbruik maken van die qr-code

4 likes

Ze moet zich inderdaad laten testen. Ik denk dat ze dat ook wel heeft gedaan, anders mag je officieel niet binnenkomen. Maar ik vind het raar dat ze in haar story zegt “ik ben gevaccineerd”. Ja je bent één keer, een paar dagen geleden gevaccineerd 🥲

9 likes