Vind het ook grappig dat ze dan mensen via insta vraagt om te stemmen op een outfit, en ze dan toch voor de outfit gaat die veruit de minste stemmen kreeg. Natuurlijk moet je dragen wat je zelf wilt, maar maak dan geen pol
Inderdaad! Die rommel maakt het wel heel Mascha’s, dus daarom wel passend hier, haha.
Haha sowieso dat het te voorspellen was dat massa voor de jurk zou gaan met de minste stemmen
Dat ABBA tussen dit lijstje staat maakt me ook alweer kwaad. Nooit gewaardeerd maar nu het ineens met een technomuziekje eronder op Thuishaven langskomt zijn alle hippe Amsterdamse glittermeiden ineens fan. En JA deze frustratie gaat nergens over maar het zit me al erg lang hoog
Ik deel deze frustratie, maar ik denk dat ze het hier ook noemen omdat ze (vermoedelijk) elk uur Happy new year draaien?
Heel influencend/reclamewereld Amsterdam is hier vanavond te vinden lijkt het (het is volgens mij elk jaar best lastig kaartjes te krijgen?)
Interessant, ik dacht dat iedereen een hekel had aan oud en nieuw omdat het altijd tegenvalt.
Wel gewaagd thema dan.
Nou dat had ik dus niet eens bedacht zelf ook een grote fan zoals je ziet
Nou bijna wel!!!
Ja dit feestje klinkt als mijn ergste nachtmerrie. Maar ik krijg sowieso stress van die beelden dat mensen aan het feesten zijn. Moet er niet aan denken om in zo’n hossende massa zwetende mensen te staan. Vond ik al vreselijk, maar ik heb het afgelopen 1,5 jaar helemaal mensvrees gekregen
Ik heb ook echt nog nooit van dit feestje gehoord behalve via influencers en op die foto’s staan allemaal dertigers heel hysterisch met hun mond open a la Huismuts en het lijkt me de hel.
Ja dit heb ik ook, ik zag die stories van Mas en dr ging een bepaald gevoel door me heen, kan er niet het juiste woord voor vinden maar ik moet er nog niet aan denken me in zo’n mensenmassa te begeven
Same, en ik vind het verrassend dat de Foefjes hier heen willen/gaan na maanden in isolatie?
Het benauwt me gewoon die massa ()
Hehehe
Ik snap dit feestje ook echt niet. Alleen maar bekende types en influencers die daar komen. Wat verkoop je dan nog?
Ze ziet er wel leuk uit. Een keer wat anders dan wat ze normaal draagt tijdens feestjes.
Dat feestje komt volgens mij eens in de maand (weet niet zeker, was pre Corona). Dus volgens mij is het gewoon mensen lekker maken voor de volgende edities.
Edit: ik had trouwens wel op de zilveren jurk gestemd. Vond die roze haar heel breed maken.
Doet me beetje denken aan Luna tijdens Slughorn’s kerstfeest in HP& the Halfblood Prince
Nee is eens in het jaar volgens mij rondom oud en nieuw ook en kaarten gaan altijd supersnel al heb ik het vermoeden dat management van influencers ze opkopen
“We werken met ambassadeurs, via hen kun je een kaartje kopen, er is geen gastenlijst. Het publiek bestaat dus uit vrienden en vrienden van vrienden. Als we willen, kunnen we twee keer de Ziggodome vullen.” Heel kort artikel in Parool
Maar wat dus wel betekent dat als een influencermanager goed gaat met een ambassadeur dat al die influencers daar heen kunnen
Ohh ok!
Gregor had ook een spraytan idd haha