Ja leven in de natuur is niet gratis hè
Waarom heeft ze zoveel? Doet ze ook meteen food preppen?
Ze koopt altijd voor 4 personen want dan hebben ze altijd iets in huis als er gasten onverwacht mee eten, zoiets
Vind het voor Mascha dus eigenlijk echt best wel professioneel? De foto is scherp én casual😅 Alleen dat bord had nog wel mooier/smakelijker opgemaakt mogen worden en je ziet een beetje te goed dat haar hoofd en oksel een tan hebben en de rest niet. Maar verder had dit echt een meer dan prima stockfoto kunnen zijn.
Ik vind dat eten er zo gefotosoept eruit zien
Hahaha het enige perfecte aan deze foto is de gradient van bruin naar rood naar wit van haar voorhoofd naar dr decolleté.
Dat is denk ik omdat ze daar de boel verscherpt hebben.
Ze kijkt er wel bij alsof ze je gaat doodslaan met dat bord eten
Ik vind hem voor Mascha’s doen ook goed!
Maar zelf had ik even die troep op de achtergrond uit beeld gezet en het eten wat op het aanrecht geknoeid is weggeveegd.
Is dit in het natuur huis? Of heeft ze voor deze spon weer een nieuw huis gehuurd
Ik weet niet hoor, maar haar blik vind ik een beetje alsof ze bezeten is ofzo.
Is dat niet gewoon bar slecht dan?
veel beter. die halve limoen die met de goede kant op t aanrecht naast het snijblok lag was een doorn in het oog.
Ik ga hier zwetend en happend naar adem wakker van worden vannacht.
zo creepy
Ik dacht dat dat feestje inmiddels wel geweest was aangezien het op de foefstagram al een week nergens anders over gaat, maar het is blijkbaar nu pas
Edit: waarschijnlijk dit weekend een ket klem wit me op beautygloss