Beutyblogtopic XL #12

Toch bizar dat kutkwaliteit, spelfouten en ‘net-niet’ je handelsmerk kunnen worden waardoor je bakken met geld verdient…deze wereld🤷‍♀️

22 likes

Hahaha ik ook!!

1 like

OF ze krijgt per uur betaald en doet expres zo sloom met alles

2 likes

Ze verdient min of meer alleen veel geld omdat ze veel volgers heeft. Het blijkt dus dat het verder niet uitmaakt wat je oplevert, als de conversie maar hoog is. Het is wel de vraag hoe lang ze nog kan blijven teren op haar oude succes, want nieuwe volgers krijgt ze er niet echt bij. Ze is ook niet echt actief bezig om te groeien naar mijn idee.

Ik zie ook steeds vragen voorbijkomen over wanneer de nieuwe planners uitgebracht worden en ik vind het dus erg grappig dat zelfs met de release van een planner Mascha weer net-niet is. Alle nieuwe agenda’s en planners liggen alweer een tijdje in de winkel…

6 likes

Mascha’s nieuwste nagels doen me ook denken aan de “nailart” die je in de brugklas maakte :no_mouth:

8 likes

23 likes

Oh ik vind die nailart van Anouk juist heel mooi! De huismuts heeft ook haar designs en dat is weer heel anders qua stijl.
Ben met je eens dat dit weer typisch Mas is maar het ziet er wel kwalitatief goed uit.

5 likes

Dit lijkt haast een professionele foto:

14 likes

Ze heeft haar campange gezicht op… brr

Geen #ad nodig, je ziet het altijd gelijk.

79 likes

Ze heeft geen bh aan (don’t care, geen haat, maar viel me wel meteen op) en dr haar is vet. Lof hoe snel een foto al professioneel wordt geclassificeerd bij massa.

12 likes

Nouja wel genoeg care om het even te benoemen😂 ik snap dat je het zo niet bedoeld, maar in combinatie met de rest van je post lijkt het nu wel net alsof dat is wat het onprofessioneel maakt.

26 likes

Moet je per se een bh aanhebben om er professioneel uit te zien dan? Ik kan d’r tepels er niet eens doorheen zien (wat het in mijn ogen ook niet minder professioneel zou maken, maar kan me nog wel voorstellen dat daar discussie over kan zijn).

8 likes

Hey, het is een keer geen spiegel foto!

13 likes

Ik zie een lachende meid bij haar kokerij, niks mis met haar outfit of kapsel

15 likes

Hebben ze die spiegel bijna voor niks gekocht

10 likes

Hahaha ja echt hè. Er staat ook bij dat ze box voor 4 personen hebben

5 likes

Dit is voor mij hetzelfde als “geen panty”, ik heb nooit helemaal begrepen wat daar nou precies erg aan is

8 likes

Omdat borsten overgeseksualiseerd worden

10 likes

haha omg niet weer :stuck_out_tongue:

3 likes

Ze casht wel lekker de afgelopen weken zeg. Er komt elke dag wel spon voorbij :money_mouth_face:

3 likes