Haha van Serena wel komisch dat ze een reel opneemt waarin ze zich zogenaamd klaarmaakt voor een date, en dan vervolgens een foto op insta zet van de date met hele andere kleding en zonder de gesponsorde lippenstift
Hahha dat heb ik niet eens gezien zag alleen die reel voorbij komen
Ik heb eerlijk gezegd een keer meer dan 8 uur gedaan over het opnemen van een filmpje van 6 minuten omdat ik steeds fouten maakte, of je hoorde iemand van buiten er door heen praten, lelijke onderkinnen-hoek, of ik keek dom, etc
Dat was mân eerste (en laatste ffs!) keer ooit en kreeg er geen geld voor zoals zij natuurlijk, maar ik kan me best voorstellen dat een paar minuten iets opnemen + voorbereiding 1.5 uur duurt.
Jij beschrijft jezelf dan hopelijk niet als een professional in haar vak
Heeft Milaâs kamer nou geen ramen? En ik word zo misselijk van hoe ze dat ei prakt, gatverdamme.
Haha nee, never again! Wat een ellende
Ik ging uit van Vera, die zei in de video dat ze maat 44-46 heeft
Hahaha staan je Estée Lauder-producten dan, luxeheid uit te stralen op het richeltje van de wc.
Genieten ook van fashion king Gregor die zegt dat de enige nette feestelijke outfit voor mannen een wit hemd met zwarte pantalon en colbert is.
Maar dat is een filmpje. We hebben het hier over een foto van een product. Ze maakt de fotoâs niet met een camera, maar gewoon met haar telefoon. Ze edit de fotoâs niet in een andere app of op haar computer, maar direct in Instagram. Ze schrijft de tekst niet van tevoren uit, maar verzint ter plekke wat. Ze controleert niet of alles goed is en het er netjes uitziet, nee ze pleurt het zo vol spelfouten en troep op de achtergrond online.
Je kan me echt niet wijsmaken dat ze hier langer dan vijf minuten mee bezig is.
En ze had ook hulp he.
Volgens mij ben ik geblokkeerd bij haar omdat ik die comments had geliked Wat een sneue vrouw zeg.
Je hoorde haar gewoon denken: âKut, toch niet zo bijzonder deze badkamer waar ik een hotel voor heb geboektâ en dat verontschuldigt ze dan voor haarzelf met kreten als âAch het is toch voor IGTV, het beeld wordt toch verticaal afgesnedenâ. Nee, echt een perfectionist.
En als ze met zulke voorbereidingen uren bezig is voor zoiets simpels zegt dat meer over haar kwaliteiten dan de aandacht die ze in het eindproduct stopt.
Het gemiddelde toilet op een tankstation is nog stijlvoller tegenwoordig
En jij hebt ook niet zogezegd 10+ jaar ervaring hiermee als âprofessionalâ
En er geen boek over geschreven haha.
Hahah ik moet er echt om lachen hoor, wat een belabberd werk levert zij af.
Ik kan in 5 minuten met paint een mooiere productfoto maken dan zij in 6 uur in een gehuurde hotelkamer.
Ik wil haar Masâ en Maxâ marketingboek echt heel graag lezen. Heeft iemand het te leen/koop voor mij?
Ik heb hier echt iets te hard en iets te lang hardop om zitten lachen.
Zouden de opdrachtgevers ook niet zoiets hebben van sorry maar jezus dit moet opnieuw, ik had wel wat meer verwacht? Als ze de een paar duizend neerleggen ervoor. En dat ze zich(max) dan telkens moeten verdedigen van ja maar dit is haar âstijlâ.
Dat laatste is denk ik wel echt zo. Als Mascha opeens super gelikte content zou maken, zouden we allemaal steil achterover vallen. Juist dat net-niette en slordige is haar handelsmerk. Het is juist de kunst om het zo oprecht mogelijk te laten lijken bij bijv influencer marketing ipv super commercieel en dat werkt bij Mascha denk ik heel goed. Blijkbaar converteert het ook nog eens als een malle en is dat juist ook waarom merken blijkbaar toch graag met haar samenwerken.
Dat ze er vervolgens uren over doet om die kwaliteit af te leveren is een ander verhaal.