Beutyblogtopic XL #12

Hoezo trouwens kun je niet retourneren bij Fashionnova, dat bestaat niet hoor.

Hoop oprecht dat er snel meer keuze komt in betaalbare en duurzame mode voor iedereen met maat 46 en hoger. Ik doelde met JJ op een winkel met écht duurzame mode waar Vera in zou passen. En het is absoluut veel geld maar in maat 38 net zo duur.

3 likes

Kan wel, maar je krijgt tegoedbonnen.

Dat mag dus niet

3 likes

Thanks @Miep42 !

1 like

Fashion nu Fleur, Unrecorderd in A’dam, Nomads (voor duurzaam heel betaalbaar), Xels in H’sum voor allerlei soorten merken en fijne hulp, Nu-in (tot maat 56 onder andere allerlei soorten jeans), About You (duurzaam grote maten kleding in zoekbalk). Overigens is duurzame kleding vrijwel altijd duurder. Ook voor maat XS. :wave:

1 like

Maar het is een Amerikaans bedrijf toch? Die zullen wel schijt hebben aan Europese wetgeving en niemand die ze aan gaat klagen…

4 likes

Ik haaaaaaaaaaaat dit zo hard he. Dikke mensen die zich leuk kleden wordt altijd gezien als vlot en ik vind dat zo een kotswoord. Ik zie er verdomme gewoon goed uit in deze jurk, net als iemand met een kleinere maat. Niks vlot.

Sorry deze haat is echt irrationeel en niet op jou gericht maar het woord haha.

53 likes

Ik haat het woord ook. Daarom herhaal ik het nadrukkelijk als iemand het gebruikt.

8 likes

oke ik heb dit echt nu pas door :joy:

3 likes

Haha maakt niet uit! Als je er niet op let dan valt het niet op. Maar welke maat je ook hebt, je rockt wat je aan hebt.

4 likes

Wat een raar woord ook eigenlijk, als je erover na gaat denken. Iemand heeft ooit bedacht dat dat een compliment moet zijn, wauw wat ben je snel (vlot) gekleed :joy:

7 likes

Tipppje is de foef vlog van vandaag: volle bak entertainment! In de clean badkamer! Ze zegt dat ze vaak 1.5u bezig is om de camera goed te hebben. Hahahaha. Met de meest generic achtergrond ever

34 likes

Dat ze zulke dingen zegt bevestigd alleen maar dat ze echt niet zo goed is in wat ze doet, we zien toch meestal het eindresultaat gewoon en dat is gewoon neit veel

53 likes

De hele vlog is complete bewijsdrag. Maar ik was nog op de helft, want er is nu weer een pareltje: ze wilt ‘bepaalde’ dingen laten onderzoeken door wetenschappers, en dat dan testen op haar + het heeft te maken met dit werk. Klinkt wederom alsof ze iets nu wilt bewijzen door experts erbij te halen.

Misschien: H1: als ik doe alsof ik veel werk, werk ik dan ook veel?

12 likes

Of een nieuwe doorsnee shampoo van andrelon

2 likes

Ik zat net te kijken, maar zo mooi en bijzonder is die badkamer nou toch ook niet? Ik had echt heel iets anders verwacht toen ze het over een mooie badkamer had.

5 likes

De spon in mas haar storys ook met heel ander licht dus ik zie gewoon geen verschil van de tan? En weer voor die spiegel als selfie in plaats van een leuke fatsoenlijke foto. Met het speelgoed nog op de grond.

6 likes

Ik zag inderdaad ook geen verschil. Ik snap echt niet hoe je hier 1,5 uur mee bezig bent, want ze bewerkt haar stories met een standaardfilter + standaardtekst (waar overigens weer fouten in stonden, volgens mij moeten bepaalde woorden aan elkaar en zij had ze los van elkaar geschreven). Ze doet niet eens de moeite om de kleur aan te passen, het is zwart + wit. Hoe ben je dan 1,5 uur na aan het denken over hoe je een product omhooghoudt in een badkamer? Of een slechte selfie zonder de boel in de achtergrond een beetje op te ruimen? Ze maakt in ieder geval wel goed gebruik van haar spiegel haha.

2 likes

Ik zag van het weekend een reel van Serena hoe ze zich klaar maakt voor haar date night. Was ofcourse spon maar het zag er echt leuk uit én veel professioneler dan Mascha. Ik snap echt niet dat ze zelf niet in ziet dat het allemaal net niet is

2 likes