Dit is een bericht van @Soy.peor van hier
Maar dit is niet soy peor toch in de comments?
Deze, die ik als forumkneus niet geciteerd krijg in mān post hierboven dus nu een dubbelpost aanmaak.
Hahaha diegene heeft ook precies āligtā fout geschreven
Ik denk gewoon gekopieerd van het forum, ook de spatie tussen bad en kamer staat er namelijk nog in.
Ik begrijp heus wel dat je helaas genoodzaakt bent om verder te kijken dan de ecologische rechtsgedraaide merken als je een āafwijkende maatā hebt.
Ik heb weliswaar maat 34/ 36, maar ik ben ook maar 1.50m. ik kan nagenoeg niets aan zonder het te laten vermaken, of kleding uit Aziƫ te laten komen. Word ik ook niet gelukkig van.
Wat ik niet begrijp, is dat ze het promoot. Ik vind Fashion Nova echt extreem en je weet als influencer zijnde dat je er publiek op af gaat sturen.
Er wordt juist veel meer rekening gehouden met āpetiteā size. Vele merken doen daar al mee. Weliswaar Fast FASHION, maar je kunt tenminste nog kleding kopen itt bv Vera. Het is oneerlijk dat ze 1 nauwelijks aanbod hebben en 2 niet te de keus hebben om hun kleding te vermaken.
Vallen Asos en H&M ook niet gewoon onder fastfashion? Hebben ze zat leuke dingen om je āvlotā te kleden.
Heb je de video gekeken? Ze is er allesbehalve positief over: ze geeft aan het begin aan dat ze eerder had besloten niet meer bij FN te shoppen maar door het gebrek aan keuze etc, het nu toch maar doet. Dan vertelt ze over de slechte kwaliteit etc.
Vera heeft idd de kleding gekocht, maar in mijn oven komt het merk allesbehalve positief uit de verf in haar video.
Ik ben echt anti fast fashion, maar om op Vera af te geven hierover is echt onnodig. Zeker omdat zij normaal (niet per se duurzaam) volgens mij erg bewust is van haar aankopen. Idd privileged om hierover te oordelen.
Whuuut dat ben ik idd niet nee hahaha wejow jatterd.
Mooi ook dat ze mn spelfouten en alles zo heeft overgenomen Hhahahaha ligt
Nee haha ik had dit hier getypt. Iemand heeft dat blijkbaar overgenomen en als reactie gepost
Dan ligt het aan mij. Ik zou Ć¼berhaupt geen video maken over Fashion Nova.
O, haha, sorry
Dat is absoluut niet mijn ervaring, maar dan zal ik nog beter moeten zoeken.
Ik kan namelijk ook wel janken als ik een spijkerbroek van de kinderafdeling moet halen.
Nogmaals. Ik snap het probleem. Ik lig niet onder een steen.
Wat ik enkel en alleen aangeef is dat ik dus niet snap dat je dat bedrijf promoot, ook al heeft ze aan dat de kwaliteit niet goed is ( en dat is nou niet bepaald het grootste probleem van FN.)
Je HOEFT er geen shoplog over te maken. Je kan ook benoemen dat het waardeloos is om kleding te kopen als je maat enigszins afwijkt en dat daar hoognodig iets aan moet veranderen.
Maar is Zara oid zoveel anders dan Fashionnova hierin? En wat is dan bepalend? De prijs? Dat zegt ook niet alles over de duurzaamheid van de kleding namelijk.
En mogen dan alleen mensen met een klein budget fast fashion shoppen?
Heb die video gister al gezien ofzo maar ik vraag me nog steeds af of dit echt een cleane badkamer is die ze gehuurd heeft? Of was dat een grap van hier?
Haha ik moet ineens denken aan dat jij Azerdebjan (ofzo) typte en dat iemand reageerde met āMeidā¦ā en jij āja ik dacht jij komt me wel verbeterenā
Dus ze wordt Ć©n gedwongen om fast fashion te shoppen vanwege haar maat Ć©n ze mag daardoor geen shoplogs opnemen? Het is ook gewoon content voor haar kanaal en misschien vind ze shopvlogs ook wel gewoon heel leuk om op te nemen.
En daarnaast nog: er zijn 200000 shopvlogs voor vrouwen met reguliere maten, plus size kledingvlogs zijn al in de minderheid. Die content is ook belangrijk om deze reden, niet slechts de kleding zelf.
Asos
Zalando (glamourus curve is aanrader)
Bonprix
H&m
Zizzi
Yoursclothing
Marina rinaldi
Wehkamp
Shein
Paprika
Ulla popken (studio lijn)
Forever 21
Miss guided
Vero moda
New look
Evans
Mango violetta
Only Carmakoma
Levis plus
Happy size
Studio 8
Miss etam
My true me
Dorothy perkins
Anna field curve
Veel shop plezier
heb er tot minimaal maat 56 gewoon vlot uit kunnen zien.