Jíj niet nee
Ze had beter kunnen zeggen dat ze gewoon ging ontbijten in het hotel. Ik zou echt niet amused zijn als opdrachtgever als de video luxe moest uitstralen en dit het resultaat is. Maar misschien is dat ook waar je voor betaalt als je kiest voor een video op Instagram ipv dat ze iets voor beautygloss moet filmen.
Soms lachen we wel over hoeveel moeite een Noor/Queen of Jetlags steekt in een gestagede foto maar je ziet in ieder geval dat erover nagedacht is. Bij Mascha weet je niet wat je krijgt. Heb bij haar totaal geen associaties met luxe merken of met luxe an sich. Ze is gewoon een big spender en likeable. Misschien maakt het daarom minder uit wat ze doet voor merken. Zolang haar bereik maar getriggerd is om te kopen.
Mascha heeft die girl next door vibe en dat is prima maar ik vraag me ook af in hoeverre het voor haar professionele prestaties ook een keuze is om niet te willen opvallen ofzo. Is ze wel in staat om in luxe concepten te denken en uit te voeren? Ze heeft veel meetings die ze graag benadrukt maar ik weet dat bij marketing-communicatie hele concepten worden uitgedacht. Alles heeft een functie. Het woordgebruik, de belichting, de kaders, de filters, welke emotie of wat voor gevoel moet het uitstralen etc etc. Je kan mij niet wijsmaken dat dit een super doordachte video is.
Iemand zei dat de stories wel weer offline gehaald waren, maar misschien kwam dat door de spelfouten.
Ze heeft de stories gecorrigeerd inderdaad. Hopelijk omdat iemand anders dan EL haar daarop gewezen heeft.
Vind het ook opvallend dat Mascha (weet niet of andere influencers dit ook doen hoor) altijd de basis Instagram edits en functies gebruikt. Voor mijn idee kun je tegenwoordig hele mooie apps/software gebruiken om echt super mooie stories te maken. Met mooiere lettertypes, effecten, licht en edits. Voor m’n gevoel is het (zoals wel vaker bij haar haha) altijd maar gewoon een beetje copy pasten, een bekend IG filtertje eroverheen en klaar
Het is ook echt een “opruim”-video van likmevestje.
“Deze 10 cakevorms heb ik al jaren niet gebruikt. Ik houd ze toch maar wel want is toch handig als je een cake wil bakken.”
Maar dat is sowieso hoe influencers opruimen “ja dit bewaar ik want ja heb m al 10 jaar niet gebruikt maar wie weet ga ik ooit nog wel pottenbakken dus dan is het handig dat ik deze pottenbakschijf nog heb.”
I mean ik doe dit ook maar ik maak er ten minste geen video over waar ik doe alsof het hard werken is om een hoarder te zijn
Ik snap oprecht niet dat 25K mensen hier naar kijken en alleen maar positieve reacties achterlaten. Kan toch niet.
Omdat haar video’s steeds slechter worden vraag ik mij al een tijd af of ze niet gewoon de kritische of negatieve reacties verwijdert steeds? Geen mens zit hier toch op te wachten
Klopt.
Ik heb niet zo veel met de endless weekend zusjes, maar ze maken wel echt kwalitatieve Instagram content.
En dan niet alleen voor spon content, maar ik bij losse posts.
Als iemand geïnteresseerd is in beutycontent: Tati is terug.
Ik heb me geabonneerd en vind de twee video’s die ze ondertussen geplaatst heeft leuk. Maar ik blijf skeptisch haha.
Een jaar verdwijnen, terugkomen en direct miljoenen views pakken. Doet ze goed!
Volgens mij luister ik echt te veel video’s met shit audio want de crispy clean audio is echt te veel Zulk goed geluid!
Welcome back, Tati
Ik kan haar echt niet hebben, maar haar video’s zij. Kwalitatief wel echt Top Notch.
Ze zal binnenkort wel weer wat te verpatsen hebben.
Kauwvitamientjes voor sterke teennagels ofzo.
Vera had laatst een video Shoplog geplaats met allemaal bende van Fashion Nova.
Daar kwam hier en daar wat commentaar op omdat het natuurlijk opper fast fashion is.
Dit is haar reactie er op, maar que🧐
Is dit een excuus om fast fashion te promoten?
Ik vind het een heel vreemde verklaring hoor.
Jammer dan weer van die oerlelijke spelfout
Ze heeft gelijk, hoeveel duurzame merken maken kleding voor maten groter dan L? Weinig. En dan moet het ook maar net je stijl zijn.
Vera geeft graag geld uit aan mooie spullen, dus als ze de optie had om kwalitatieve en/of duurzame kleding te kopen in haar maat én stijl, dan deed ze dat volgens mij wel.
Edit: ik wil daar nog aan toevoegen dat er verschillende opmerkingen waren in de comments dat ze haar favoriete, door-en-door versleten broek naar een kleermaker zou kunnen brengen om op basis daarvan een nieuwe broek te laten maken. Ze heeft enkele van die comments ook geliked, lijkt me een heel leuk video-idee!
Ik heb mijn reactie hier alweer verwijderd omdat ik nu pas zie dat het geen spon is. Dat had ik toch wat anders gevonden. Ze heeft het zelf gekocht blijkbaar
Ik begreep dat ze al heel veel winkels in afgegaan om passende broeken te vinden en dat dit een soort van laatste poging was. Ik probeer fast-fashion echt te mijden maar kwam laatst ook in tranen thuis. Draag maat 42 en er was gewoon niks wat paste bij de duurzame kledingzaken.
Is ook wel lastig als je alleen filtert op de kleur beige.
(niks tegen Vera) maar vind dat zo jammer.