Beutyblogtopic XL #11

Ik geloof helemaal dat ze hier veel vragen over krijgt, maar ik vind dit eerlijk gezegd wel een beetje raar hoor, om dit naast stories (vooruit) ook nog zo in een artikel te gaan zetten.
Ik vind het niet nodig om te zeggen waarom deze vriendschap eindigde maar ik kan wel vertellen dat het 9 jaar later geen impact meer heeft op mijn leven en ik er niet meer verdrietig om ben!!
Waarom wil je hier toch op deze manier aandacht aan besteden, zeker als je dan zegt “bepaalde details zijn privé” dan weet je toch gewoon dat mensen daar weer over na gaan denken? Natuurlijk zijn bepaalde dingen privé, maar laat het dan ook gewoon na al die tijd? Dit is ook iets heel anders dan zeggen “die vriendschap is op den duur verwaterd, zoals wel vaker gebeurt in het leven”.

48 likes

Ik vind het er hierdoor ook een beetje op lijken dat ze er in haar hoofd toch nog wel mee bezig is, misschien wel meer dan ze wil toegeven. Vervelend voor haar, maar niet iets waar ook maar iemand iets mee te maken heeft, dus waarom zo benadrukken?

5 likes

Ik geloof best wel dat er nog steeds vragen over komen, zelfs op het forum komt er af en toe een nieuwe gebruiker die vraagt of wij weten waarom ze geen vriendinnen meer zijn. Ik heb er ook ooit zelfs iets over gelezen in de comments van Cynthia en toen ben ik ook gaan googelen, veel mensen zijn toch nieuwsgierig naar dat soort dingen.

En het is toch prima om aan te geven dat je er destijds wel verdrietig om was, maar dat dat nu niet meer het geval is. Een vriendschap die verwaterd vind ik ook wel anders dan hoe zij het nu heeft beschreven. N=1, maar ik heb ook een vriendschap die jaren geleden met ruzie is beëindigd, waar ik toen heel verdrietig om was en waar ik nu gewoon neutraal op terug kan kijken.

6 likes

Dat zeg ik toch ook?
Maar ik denk dat ze hiermee juist meer nieuwsgierigheid aanwakkert. Ik snap gewoon echt niet waarom ze hier nu weer aandacht op wil vestigen.

3 likes

Misschien omdat bezoekers en algemeen geïnteresseerden teruglopen!!

1 like

Was dit niet op het einde van egf besproken waarom er ruzie was.
Vgm had het te maken met dat cynthia steeds dingen nadeed van mascha ofzo.

2 likes

Dat ze het benoemt betekent toch niet dat mascha na 10 jaar(!) nog steeds rent free in haar hoofd verblijft?
Ik vind dat een vreemde beredenering hoor.

1 like

Of dat Mascha de kaartverkoop van haar party op dezelfde dag deed als van Cynthia.

1 like

Jaa zoiets. Het had inieder geval met dat feest te maken.

2 likes

Dit zal waarschijnlijk het meest uitgebreide antwoord zijn wat we er ooit op krijgen. Er zullen vast irritaties naar elkaar geweest zijn en ruzies over dingen, maar er hoeft niet een knallende ruzie geweest te zijn die het einde van hun vriendschap heeft betekent. Denk dat velen van ons vriendschappen hebben die zo geëindigd zijn, dat het een opstapeling van dingen was en uit elkaar groeien :woman_shrugging: That’s life.

4 likes

Ik vind dat door de manier waarop ze het uitlegt wel zo lijken. En ik vraag me inderdaad ook af waarom ze de behoefte voelt om zichzelf zo te verklaren. Heeft Mascha er zelf eigenlijk ooit iets over gezegd?

1 like

Ik dacht dat het was omdat Mascha PCOS had en Cynthia toen brownies per post had gestuurd en dat viel verkeerd omdat ze vanwege PCOS nu anders moest gaan eten. Maar goed, misschien is dit zo’n halve kroket verhaal.

12 likes

Ik krijg trek van je post

11 likes

Het is meer als dat je rondneukt zonder condoom met veel mensen en je geregeld op SOA’s laat testen. Je voorkomt niks, maar je beperkt de schade. Maar je blijft een lul.

16 likes

Het was een kaassoufflé :laughing: Zo zie je maar hoe dingen een eigen leven gaan leiden.

18 likes

Als het zelfs al teveel moeite kost om in een gesponsorde post correcte spelling te gebruiken… ( 2 minute ???)

(Oh sorry ze heeft natuurlijk in Amerika gewoond, vandaar deze, weliswaar nogsteeds incorrecte, spelling)

7 likes

Over het maken van een advertentie bedoelt ze?

3 likes

Ja chill, in 2 minute de post maken, flink cashen en nog opgemaakt ook.

2 likes

Hoe stuur je een kaassouffle per post?

5 likes

“Bonnie verstuurd halve kroketten naar vriendinnen die ze stiekem niet mag”

9 likes