In een envelop
En hoe stop je een olifant in een koelkast?
Deurtje open , giraffe eruit , olifant erin en deurtje dicht.
HAHAHA
Hallo wel een halve envelop, je gaat toch niet een hele kaassoufle opsturen.
Pff de nieuwe zaterdag video van beauty gloss is weer een mukbangā¦ ik moet echt eens mijn verwachtingen gaan bijstellen
Aan de thumbnail te zien hebben ze deze keer tenminste niet zo bizar veel besteld, dat valt dan wel weer mee.
Edit: oh het is ālunch dus daarom is het niet zo veelā.
Hahahahaha weer zoān parel
Mascha is blij dat Mila ook zo van eten houdt, net als zij en Gregor
Het kind is 6 MAANDEN! Natuurlijk houdt ze van eten. Het is een levensbehoefte lol wtf
Haha o jeetje. Ik vind hun gezinnetje heel schattig, maar hoe ze sommige dingen bloedserieus verkondigenā¦ Hoezo trouwens die titel, na 100 jaar? Voor mijn gevoel doen ze best vaak mukbangs.
En ze kan ook niet wachten om haar Amerika te laten zien, alsof dat kind uberhaupt weet wat ze ziet.
Nouja, later dus als ze de vlogs terugziet en ze meta-style wel bewust kan ervaren toen ze voor t eerst business class naar Vegas vloog.
Mijn beste vakantie zijn toch gewoon in Nederland geweest. Als kind wil je toch juist drie weken lekker doen wat je wilt op een camping
En niet door een grote stad in Amerika rijden
Oh wacht. Wel veel pannenkoeken eten
Hun versie van Amerika is sowieso alleen maar fastfood, malls en winkels.
Gregor: kan niet wachten om Mila Amerika te laten zien en alles wat wij leuk vinden
Mascha: ja, bij iHop zitten en een kindermenu bestellen
Ze moet gewoon van die naam af.
Dat ze die vlogs afraffelt moet ze helemaal zelf weten, maar je kan je hoofdkanaal niet blijven branden als Beauty kanaal terwijl je content daar geenszins meer op aansluit.
Noem het gewoon Welkom bij de Foefs Gloss.
Dan lullen we nergens meer over.
De eerste kinderjaren doe je toch vooral dingen voor jezelf en niet voor je kind? De eerste sinterklaasoptocht, dierentuin, speeltuin etc. Die kinderen vinden het vast leuk, maar als ouder hecht je waarde aan die herinnering. Dus als zij het leuk vinden met Mila een IHOP kindermenu te bestellen: lekker doen. Mila weet er niks meer van, maar als het hen gelukkig maaktā¦
Wat bedoel je? Mascha herinnert zich dingen nog van toen ze 1 was dus Mila straks waarschijnlijk ook!!
Mascha: Het is letterlijk jƔren geleden dat we een mukbang samen hebben opgenomen.
Helemaal mee eens. Toen ik een jaar of 6 was dachten mijn ouders dat Amerika leuk was. Het enige wat ik me kan herinneren is de speeltuin op 1 van die campingsā¦ Dat had ook gewoon in Nederland gekund
Jaja, 2020 he. Dat was vorig jƔƔr, he jongens!