Mas bepaalt zelf waar ze tijd in steekt om zo geld te verdienen. Als ze flutvideo’s maakt, minder Youtube advertentiegeld krijgt maar dat opvangt met die instagram cursus, wat haar misschien minder tijd kost, blijft er evenveel over. Ze is een ondernemer die ons niets verschuldigd is, hoelang we ook fan geweest zijn en meerdere inkomstenbronnen heeft waar zij de regie over heeft.
Dat is omgekeerde wereld
Dan nog niet ok. Hij laat zich testen met sneltesten, is dan vaak zelf ook aan het snotteren. Maar dan geen corona zegt ie (niet betrouwbaar obv sneltest) en ziet wel anderen terwijl hij wel verkouden is oid. Maar dan kan ie alsnog ook daarmee mensen gaan besmetten en dan zitten die ook nog met een snotneus met alle huidige gevolgen. En denk ook niet dat al die mensen die hij ziet zich ook vaak laten testen, dus het schiet gewoon niet op. Als er ook maar één iemand het dan wel een keer heeft, dan heeft een hele grote groep het ineens.
Dat kijkers de klanten zijn van influencers, is mijns inziens het grootste misvatting in dit topic.
Adverteerders zijn haar klanten. Kijkers zijn haar product. Ze verkoopt haar kijkers aan haar adverteerders en hoe meer kijkers er zijn, hoe waardevoller haar kanaal.
Ja, daar heb je helemaal gelijk in hoor. Ze is ons inderdaad niets verschuldigd. Als er mensen 100+ euro over hebben voor haar cursussen is dat best een slimme zet van haar. Kan me alleen niet voorstellen dat mensen haar als ondernemer dan nog serieus nemen gezien de content die ze maakt.
Je kunt ook de 0 euro die je per vlog betaalt ergens anders uitgeven
Als je 2020 niet hebt meegemaakt zou je denken dat dit om Soa’s ging.
Ik kan eigenlijk niet zo goed doen alsof het voor de zwangerschap niet al flutwerk was.
Dat is ook precies waar ik het voor aanzet. Dan gaat het ook echt ene oor in andere oor uit.
Eh ben je de kralen strijk video vergeten? Dat was een kwaliteits video hoor.
Geen aanval op jou hoor, maar op Enzo.
Je beschermen tegen corona door je vaak te laten testen is net als je beschermen tegen zwangerschap door zwangerschapstesten.
Mascha filmt al jaren dingen die toch moeten gebeuren, maar door corona valt het meer op omdat ze minder uitstapjes heeft. Een ket klem wit me is leuker dan sokken opvouwen maar zelfs in new babylon verzon ze al geen ‘speciale dingen’ meer voor haar video’s.
Blijkbaar werkt het voor haar, maar ik snap eigenlijk niet dat mensen het wel snappen ‘omdat het blijkbaar geld oplevert’. Althans, je wil toch ook een beetje trots zijn op je werk. Als ik haar was zou ik er dan liever mee kappen. Maar goed ik ben haar niet en ze moet doen wat ze zelf wil natuurlijk. Zelf kijk ik wel liever naar vloggers die meer tijd in hun video’s steken.
Ik weet niet wat ik irritanter vind, een video waarin sokken worden uitgezocht of een vlog die alleen maar over het slaappatroon van Mila gaat. Echt mas, come on.
Cat klem with me*
Heb je daar een tutolio van?
Gebruik je dan ook vendechen?
Ja hier hebben we dus precies helemaal niks aan. We willen details Sint!!!
Er zit wel een verkapte “Het was vooral Mascha’s schuld” sneer in.
“Het heeft me veel verdriet gedaan maar het heeft nu ECHT geen impact meer op mijn leven”.