Oh HAHAHAH wij zeiden precies t zelfde.
Mja als je zo graag je sokken sorteren wil vloggen en het is allemaal “voor later” hoef je het ook niet openbaar te delen toch.
En anders niet verbaasd zijn dat er commentaar komt op je vlog.
Snap wel dat het leuk is om filmpjes van vroeger te kijken. Maar ik kan bijna niet geloven dat Mila later ál die filmpjes gaat kijken. Hooguit een paar en daarna alleen de hoogtepunten waar je ouders nog steeds verhalen over hebben.
Als ik nu een videoband van vroeger terugzie denk ik ook na een paar minuten: oja oke leuk! En weer door met de dag haha.
Bedenk je even hoe lang Mila moet bingen als ze ALLE vlogs van haar ouders wil terugkijken als ze wat ouder is, succes Mila!
En dan anoniem op dit forum klagen over hoe saai het is.
Ben nu best benieuwd hoeveel uur aan materiaal Mascha ondertussen al online heeft staan. Toch wel redelijk wat na al die jaren.
er vanuit gaande dat het gemiddelde van haar vlogs ongeveer 7 minuten is kom je uit op 215 uur.
Dat is alleen van Vloggloss.
Zon half uur ongeveer. Al die videos zijn maar een paar minuten.
Mascha maakt al een hele tijd filmpjes met een activiteit in die ze sowieso ging doen zoals opruimen (duurt wel langer zo met camera hoor!!) of hello fresh spon, ook voor mila er was
Vind haar nogal lui qua youtube
Wow ik dacht jaaaa hoor, gemiddeld 7 minuten, die duren toch veel langer? Maar je overdrijft niet idd… Zie meeste tussen 3 (???) en 11 minuten. Ik kijk Mascha al heel lang niet meer, maar dacht dat de vlogs vroeger toch wat langer waren.
Mijn zoontje kijkt graag Enzo Knol en dan kijk ik wel eens mee, de meeste vlogs zijn bij hem een uur. En over het algemeen ook leuk om te kijken, hij maakt er wel wat van. Klein verschilletje met Mas.
Erger me trouwens wel kapot aan Enzo dat ie iedereen ziet alsof Corona niet bestaat. En ook hele land nog doorcrossen, daar weer mensen zien, mensen bij hem in de auto. Lekker voorbeeldje
maar waarom doet ze het dan nog? Ze is naar haar kijkers in die zin inderdaad niets verplicht, maar het lijkt nu toch ook niet echt alsof ze er zelf veel plezier in heeft? Editten deed ze al nooit echt moeite voor (muv techno cappuccino), maar je sokkenla opruimen omdat je dat toch al moet doen i.p.v. leuke content verzinnen en filmen lijkt me nu ook niet bijzonder inspirerend een vlog van 3 minuten is bijna genant
Los van kijkers (ik kijk zelf ook niet meer thank god) of geld, houd de eer aan jezelf ofzo?
Dit doet me er ineens aan denken dat ik vannacht heb gedroomd over Enzo Knol. Snap echt niet waarom, nog nooit iets van hem gezien. Zo random.
@wompie misschien eens aan haar zelf vragen. Ondanks dat het misschien niet zo lijkt, kan het toch dat ze er plezier in heeft. Ik kijk al heel lang bijna nooit iets van Mascha, maar zij lijkt me juist precies de persoon die enthousiast wordt van sokken uitzoeken en denkt dat de wereld dat wil zien. Ik snap namelijk heel vaak de dingen niet waar zij enthousiast van wordt
Als ik een paar duizend euro per maand kan verdienen met filmen hoe ik mijn sokken sorteer zou ik dat ook doen. Waar kan ik tekenen?
Ja, en dat is het dus exact.
Ik besef even hoe raar het is voor Mila dat ze later een stukje uit letterlijk elke dag van haar babytijd kan terugzien??
Hahaha ja dat is ook weer zo ja
en dat heel de wereld mee kon kijken.
Zelfs voor op de achtergrond is dat te saai. Daar luister ik muziek voor.
Dit topic is echt mijn guilty pleasure om mee te lezen, en dan vooral het gezeik op Mascha. Haar content is gewoon prut dus kijk het niet veel meer. Maar kan mij vooral ergeren aan de comments onder haar video’s dat ze pas een baby gekregen heeft en het daarom normaal is dat haar content zo afzwakt. Haar video’s zijn gewoon een deel van haar job waar ze betaald voor krijgt (ga ik toch van uit?) dus dient gewoon naar behoren te zijn vind ik. Zo veel vrouwen starten terug met hun baan na hun zwangerschapsverlof, zij kunnen dan toch ook niet aanzetten met prutkwaliteit op hun werk omdat ze net een baby kregen… Maar misschien ben ik gewoon bitter
Ik weet natuurlijk niet of het echt waar is, maar Enzo liet laatst vallen in een vlog dat hij zich regelmatig laat testen juist omdat hij zo veel mensen ziet