Misschien moet je iemand anders mening niet op jezelf betrekken. Ik heb het over Mascha’s content en nu gaat het over jou en je BG fan fase en projecteer je dat op mij.
Ik kan daar verder ook niks mee.
Hahaha waarom doe je nou zo boos ik bedoelde het ook niet kwaad
Die jeezy slides lijken op slippers uit de gevangenis
Die slippers kosten gewoon boven de 200 euro. Soms denk ik echt hoe duurder, hoe lelijker, hoe liever Influencers het willen.
Ik ben het helemaal met je eens. Het is echt lachwekkend dat ze als “speciale zaterdagvideo” een video plaatst met een huishoudelijke taak die ze toch al moest doen. Dit had ook in de vlogs gekund als versnelde time lapse. Of gewoon niet, want boeiend. En eigenlijk moeten we nog dankbaar zijn dat ze dit allemaal voor ons wil doen!!!
De smoesjes dat we begrip moeten tonen want ze heeft een baby vind ik ook onzin. Ten eerste, Gregor is degene die het meeste voor haar zorgt zodat Mascha kan werken, dus het is niet alsof ze geen tijd heeft. En ten tweede, ze doen niet veel vanwege Mila en covid, begrijpelijk, maar vloggers zoals Bonnie doen ook niet mega veel en weten er toch wel elke keer iets leuks van te maken. Je kan Bonnie leuk vinden of niet, maar ik vind wel dat je kan zien dat ze moeite stopt in haar vlogs. Ik weet dat Mascha ooit heeft gezegd dat ze niet speciaal dingen wil gaan ondernemen voor de vlog, want dat is niet realistisch, maar… waarom niet? Het is je werk?
Volgens social blade verliest ze ook abonnees. Niet veel, maar het is in ieder geval een dalende lijn, op allebei haar kanalen.
Uiteindelijk krijgt ze toch wel views. Snap echt niet dat mensen zich élke keer zo druk maken om Mascha haar content. Ja het is jammer dat ze misschien niet meer de video’s maakt die je vroeger leuk vond en er 0 effort in stopt. Maarja, blijkbaar kijken er nog steeds mensen naar deze slappe hap óf het boeit haar gewoon niet omdat ze het belangrijker vindt om met workshops en 3000 verschillende planners bezig te houden.
Edit: makkelijk gezegd misschien in dit soort topics; maar kijk dan gewoon niet? Volgens mij kijken mensen niet eens meer uit irritainment maar uit een soort hoop dat er ineens iets verandert en in haar vlogs ineens wel interessante dingen doet. Zie dat niet meer gebeuren
Ik ben het hier wel mee eens ja, de kijker is toch haar “klant” om zo maar te zeggen…
Het is betreurend hoe weinig moeite ze doet.
Ja, al is het wel wat @Duchess zegt. Schijnbaar vinden nog steeds genoeg mensen het leuk, dus waarom meer moeite doen…
Tja, als je geen hol geeft om kwaliteit… Ik zet het nog wel eens aan tijdens het opmaken, maar pas als ik de rest al heb gehad zeg maar, bij gebrek aan iets anders nieuws… én soms om te zien wat ze nu weer in de vlog stopt. Niet eens uit interesse voor haar eigenlijk,
Ik vind dit ook een arrogante manier van denken hoor ‘ik volg jou dus jij moet leuke content maken’. Ga gewoon iemand anders volgen wiens content je wel leuk vind. Het is nou ook weer niet zo dat Mascha haar leven in dienst staat van de kijkers. Dat is de omgekeerde wereld en het lijkt me ook niet dat dat echt leuke, natuurlijke vlogs oplevert.
Nou ik vind van wel? Haar leven staat niet in dienst van de kijkers maar de inhoud van de vlog wel. Die maakt ze toch niet voor zichzelf?
En zoals gezegd, ik kijk amper nog inderdaad.
Dat is toch hetzelfde? Het is toch echt aan haarzelf wat ze wil delen en laten zien. Als dat heel weinig is, ja jammer dan. Heeft een ander behalve misschien teleurstelling niet zoveel van te vinden. En het is heel simpel, jij kijkt amper nog omdat je het dus niet leuk vindt. Kan zijn dat er andere mensen zijn die het nog wel steeds leuk vinden om te volgen/kijken.
Alsof we zelf op ons werk allemaal maximale effort zouden blijven geven terwijl minimale effort hetzelfde oplevert.
15% van haar abonnees kijkt haar vlogs, ik vind dat niet heel veel.
Ik zou niet weten of dat uitmaakt voor haar verdiensten, maar het lijkt me wel dat je meer geld verdient met video’s die vaak bekeken worden? Ik weet niet precies hoe dat zit.
Maar goed, prima voor haar als ze tevreden is, en als haar manager dat ook is.
Als de kijker de inhoud niet interessant vindt, kijkt diegene toch gewoon niet. Het is geen betaalde dienst waar je aan vast zit en waarvan de kwaliteit opeens niet meer voldoet.
Maar daardoor dalen dan toch ook haar inkomsten? Of zie ik dat verkeerd?
Stel er hadden 2x zoveel meer kijkers geweest, dan had ze misschien ook 2x zoveel meer workshops verkocht…
Denk niet dat ze haar inkomsten nog hoofdzakelijk uit YouTube haalt en ze heeft die sessies uitgebreid op Instagram aangekondigd, daar heeft ze die video’s ook niet per se voor nodig.
Dat zou goed kunnen, en dat maakt dat ik het dan nog minder begrijp dat ze doorgaat met dagelijks vloggen
Aantal abonnees is sowieso heel vertekenend. Ik volg een andere beauty Youtuber an zij heeft meer dan 700k abonnees terwijl haar video’s maar 10k views krijgen. Zijn dus allemaal oude abonnees van mensen die YT niet meer gebruiken, niet meer naar haar kijken, etc.
Nou ze heeft wel al 1000 keer gezegd dat ze voornamelijk vlogt omdat ze dat gewoon leuk vind en leuk voor later, leuk voor Mila. Ze heeft, voor zover ik weet dan he ik onthou ook niet alles, het nooit gehad over “ik vlog voor jullie” maar “wij vinden het leuk materiaal om later terug te kijken”. En haar inkomsten komen voornamelijk uit de planner en lesgeven dus YouTube zal een leuke bijbaan zijn, maar geen prioriteit. Nja dat is ook wel te merken haha.
Ik denk dus dat ze die vlogs wel vooral voor haarzelf maakt. De keren dat ze gezegd heeft hoe bijzonder ze het vind voor haar kinderen en eventueel kleinkinderen dat het leven van hun ouders dagelijks vastgelegd is zijn ontelbaar. Snap dat ook wel, is ook wel een bijzonder idee, maar ik vermoed dat ze dus vooral vlogt om het idee van ‘elke dag vast blijven leggen’ in stand te houden. Dus ookal zijn het maar 3 minuten meuk wat letterlijk niemand interesseert, dat ze nog wel kan zeggen “Ik heb elke dag gevlogd”.