Pfff ik zit alweer te janken bij MakeupCup om hoe lief Nikkie en die kindjes zijn
dank voor de tip, wat een geweldig programma! zit nu de eerste 3 afleveringen te bingen
Wow hij ziet er heel anders uit met die baard!
edit: wat een mooie video, wat is Jeffrey lief en wijs en grappig. Vera ook hoor, maar die zien we vaker natuurlijk
Ja heel mooi, knap hoe ze dit samen doorstaan
Voor degene die de vlog van mascha van vandaag nog niet gezien hebben hier een korte samenvatting:
- iedereen draagt yeezy slides
- outfit of the day: chillmode!
- iemand eet pastinaak met sperziebonen!!
- site van de masterclass geupdate
- to do list voor morgen
Ohja en ik vergeet nog dat ze 10 seconden verteld dat ze een meeting had met google.
Ik snap nog steeds niet waarom ze niet over gaat op wekelijkse vlogs. Ik snap dat het met een baby en de huidige maatregelen moeilijk is om een interessante vlog te maken maar daarom juist.
De vlog duurt letterlijk 2:34???
Oh ja en de make-up cup!!! Ik zit er helemaal in. Nikkie is zooo leuk . Ik denk dat ze geen beter iemand hadden kunnen vragen hiervoor.
Bijna alle videos van de afgelopen 5 dagen waren rond de 3 minuten. Haar content is echt waardeloos.
Hahaha wow ik erger me aan mensen die steeds Nikki schrijven maar dit is echt next level. Het is dus Nikkie.
Dit is toch al jaren het geval met de vlogs?
OH WOW sorry ik had dit niet eens door haha. Ik weet dat ze Nikkie heet maar ben denk ik gewoon de e vergeten. My bad
Edit: oh ik heb Nicky geschreven. Ik heb een vriendin die Nicky heet, waarschijnlijk daarom😂.
En dan allemaal boze minions in de comments als iemand er iets van zegt.
Dat je nou eenmaal niet veel te doen heeft en dat ze Mila heeft. ?
Dan denk ik je kunt toch laten zien hoe je gaat koken (zonder meteen spon voor hello fresh) en eventueel vertel je wat meer over de meeting met google in hoeverre dat mag, dat zou ik juist interessant vinden. (of ben ik nou raar) Of lekker een blokje om, koffietje halen.
Of samen een spelletje doen en dat filmen, weet ik veel. Iets meer dan dit iig, ik kijk de vlogs sinds een half jaar ongeveer ook niet meer, maar deze toevallig even aangeklikt omdat ik nog 5 min tijd had tussen werk door.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik een hele tijd haar vlogs niet heb gezien. Nu weet ik denk ik weer waarom.
@Tubing daarbij denk ik: je bent echt niet de enige. Bijvoorbeeld Elise (geen beuty sorry) vlogt ook en heeft een tweeling. Je kan haar niet leuk vinden, maar ik vind haar vlogs wel altijd leuk.
Ik gok dat ze gewoon desperate wil vasthouden aan dat dagelijks vloggen,
Volgens mij benoemde ze laatst ook eens dat ze al … jaar elke dag een vlog maakte.
Ik vind het ook wel jammer dat ze de kijker niet meer meeneemt in het proces van hun nieuwe woning oid…
Het interesseert haar gewoon geen hol meer, ookal blijft ze bij hoog en laag volhouden dat het niet zo is. Als je op je mainchannel als wekelijks hoogtepunt een video hebt waarbij je sokken uitzoekt dan interesseert het je gewoon niet meer.
Die sokken was ze toch gaan uitzoeken en in plaats van een leuke activiteit bedenken om een video over te maken is haar mindset nu: Oh ik ga dat toch doen, zet er meteen een camera op heb ik meteen een video.
Ik ben zelf ook niet de aardigste forummer, maar ik vind het contrast zo groot over hoe jij eerst over mascha postte en hoe je nu over haar post. Beetje heftig wel hoor.
Als je weet dat je toch je paycheck krijgt, zou jij dan nog als je net moeder bent geworden altijd de meest hoogwaardige content blijven plaatsen? Ik was zelf ook die hard fan en ja dat is nu inderdaad wat minder maar cut her some slack. Laat haar ff settelen nieuw leven, nieuw huis, nieuwe baby is toch logisch dat ze nog even haar draai moet vinden.
Heftig? Misschien ben ik van mening veranderd? Sommige blijven maar mijn 1e weken op dit forum oprakelen en ben er zo ongelofelijk klaar mee.
Dat mag hoor, maar omdat ik zelf ook al heel lang BG fan was, kan ik me daar iets lastiger in vinden. Ik heb misschien zelf ook nog wel stille hoop dat mas d’r draai wel weer gaat vinden en het goedkomt met die content.
Je kwam ook wel binnen met een knal haha. Maar ben het met je eens dat dat niet altijd nodig is!
Jokes on her, want volgens mij “krijg” je advertenties pas wanneer de video minimaal 10 minuten duurt.