ik doelde eigenlijk op een foto ooit van Mascha dat ze ergens in Murrica of waar dan ook raspatat at en deed alsof het uniek was en dat we dat in Nederland niet hadden.
Hahah oh oeps
Waar kan ik dit krijgen
Raspatat komt toch uit Nederland? Ik heb het nog nooit ergens anders gezien. Het wordt gemaakt van aardappelpuree en Ras is een merknaam.
Ben ik dan de enige die zich de bewuste foto herinnert?
Ik hoop dat de foto boven water komt want ik ben wel benieuwd
Vind dit best wel een legit lifehack eigenlijk
Ik dacht dat deze opmerking ging over het toedekken van je rucola met kapotte sokken
Ziet er gewoon uit als veel te bleke raspatat
Hahahahaha.
Je bent de MVP
“Wanneer komt dit naar Nederland” alsof het effe een visa moet aanvragen, covid testje doen en dan hoppa het vliegtuig op.
(Sorry geschreven spreektaal is mijn pet peeve)
Jaaa ik heb ook echt zin in patat ofzo. Maar geen zin om het te maken en het is al laat hahah
In een bepaalde streek in België bestaat dit al eeuwen en noemen ze het ‘steppegras’.
Wordt geserveerd met steak (die ligt onder die giga berg frietjes)
Volgens mij bedoelde @Oenkie dat ras patat al lang in Nederland voorkomt en Mascha toen deed of ze een nieuwe food hype had ontdekt.
Die citroen met pesto? Daar bovenop is zo random.
Nee dat is wat anders!
Tenminste ik heb in een cafetaria gewerkt waar we ras en steppe verkopen. Ras is van puree, steppe is gewoon hele dunne lange friet
Dat maakt het fancy
Die citroen had ik nog geen eens gezien, sneaky camouflage.
Is dat geen peterselie of ander kruid? Pesto lijkt me wel heel raar, nu is het “fancy” aankleding
Aha! Het ziet er visueel hetzelfde uit maar idd dan is het niet hetzelfde.
Maar beiden bestaan denk ik al van voor Mas naar Tokio ging