Beutyblogtopic XL #11

Mila krijgt borstvoeding. Baby’s die borstvoeding krijgen willen ‘s nachts vaak een (of meerdere) keren drinken. Het is dan heel praktisch om je kind uit het bedje naast je eigen bed te pakken. Stommelen naar een andere kamer (evt op een andere verdieping) wordt je dan niet heel vrolijk van.
Bovendien is er geen “normale” leeftijd dat een kindje in de eigen kamer gaat slapen. Dat is afhankelijk van de behoeften van de ouders en het kind.

19 likes

Oké ik, die echt he-le-maal niks met make-up (of met tieners) heeft, vind dit echt helemaal te gek om te kijken :sweat_smile: echt zulke lieve oprechte enthousiaste schatten zeg die kinders!!! :pleading_face::pleading_face::pleading_face:
Elke keer als ze iets zeggen over gepest te zijn geweest moet ik ook huilen. Grote boze buitenwereld :pleading_face: Zo awesome wat ze allemaal durven en dan ook nog eens op tv. En ze zijn zo leuk tegen elkáár ook. Zulke leuke pubers!!! :pleading_face:

9 likes

Het maakt me wel nieuwsgierig wat er nu dan zo anders en speciaal is gegaan dat nu ze wel nachten lang door slaapt. Mas doet daar een beetje geheimzinnig over ofzo vind ik.

Oooooh ik zag dus net een video voorbij komen op instagram van Nikkie bij de make-up cup. Daarin heeft ze het met een deelnemer (ik geloof Mats) over haatreacties. Zo lief, moest bijna huilen hahahaha.

@omroep.avrotros

Ohh wat zit mas weer heerlijk te flexen met een ‘medische situatie’ in de vlog. Volgens mij is dat echt haar lievelings.

6 likes

Precies zoals je het zegt en ben blij dat mijn kinderen hier graag naar kijken.

Over de kwaliteit: het is een kinderprogramma. Ik ken volwassen programma’s met slechtere kwaliteit :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Nee volgens mij was dat óók uitgekomen uit de bloedtest, maar de oorzaak was ovulatiepijn.

Ketose is een staat waarin je lichaam zich gaat bevinden wanneer je drastisch minder koolhydraten gaat eten. Je metabolisme gaat als ik het goed heb dan je vetten aanspreken om energie te verbranden.

En volgens mij gaat je bek er ook heel erg van stinken? Haha ik kan het fout hebben hoor.

11 likes

Die sokken-video van Mascha is ook niet veel bekeken, vergeleken met haar andere video’s.
De Tips voor partners van Gregor ook minder bekeken en Mascha’s ultieme borstvoedingstips is nog minder bekeken dan de sokken-video.

1 like

Gek he, wie kijkt er nou geinteresseerd naar een video waarin iemand over sokken praat??

Oke ja ik heb autoplay op YouTube aan staan dus hoorde het op de achtergrond, maar ze praat serieus over sokken en wat ze fijne sokken vind en waarom ze dit paar weg gooit. Als ze nou praatte over het leven ofzo en ondertussen sokken uitzocht, OKE, maar dit is echt de domste video die ik in tijden gezien, of eigenlijk gehoord, heb.

14 likes

Ik heb hem gekeken omdat er tijdens m’n nachtdienst écht niks te doen was, maar toen ze voor de vierde keer zei dat haar sokken ‘boterzacht’ waren kreeg ik zo erg de kriebels dat ik snel heb weggeklikt

4 likes

Ze zei ook ergens over een sok met een gat. Je kan er twee dingen mee doen: maken en weggooien. Ohjajoh.

5 likes

Ik verbaasde me ook over de vele leuke reacties die ze erop kreeg. We zijn veel van haar gewend maar om je sokken te gaan uitzoeken op video… :face_with_raised_eyebrow:

Extreem weinig koolhydraten eten? Dat doen zij to h niet?

Nee dat doet ze ook niet, je hebt wel medisch ketogene diëten (bij bijv epilepsie, streng dieet) en dat is echt helemaal geen brood, aardappels, pasta en andere koolhydraatrijke dingen. Ze eten zoals te zien op Instagram toch echt meerdere malen flink koolhydraatrijke maaltijden :sweat_smile:

Ketoacidose met die aceton adem is geloof ik vooral als je ongebehandelde/verkeerd behandelde diabetes hebt, is best ernstig.

Dus ze zal wel iets weer gehoord hebben en er iets van maken wat niet echt klopt

5 likes

Echt wat voor de foefs, jammer dat ze niet meer in de bunker wonen

69 likes

Aardappelballetjes hahah

En raspatat :thinking: dat was toch geweldig uniek fantastisch enzovoorts maar niet in Nederland te krijgen blabla.

1 like

Jawel maar meer op bepaalde plekken. Meestal is het friet , aardappelpartjes , twister fries, of raspatat. Maar aardappelballetjes heb ik nog nooit gezien eigk haha.

1 like

Had van Mas wel ook nog een derde optie verwacht. Echt een soort hack. Bewaar je kapotte sokken om je rucola mee toe te dekken in de bewaarbakjes, bijvoorbeeld.

44 likes