Hoe kun je een kinderprogramma dat zo inclusief en positief is niet stannen? Dat lijkt me een belangrijkere vraag.
Ik denk doordat het een kinderprogramma is Over de inclusiviteit hoor je me niks zeggen hoor, vind ik geweldig. Hoe oud zijn ze dan? Heb ik niet meegekregen.
13 tot 15
Ik weet niet hoe oud de deelnemers zijn. Maar de doelgroep van de zender zijn kinderen van 6 tot 12 jaar.
Wat?! Oke dat had ik dus niet door. Op die leeftijd kende ik alleen mascara en oogpotlood en ze zijn beter in make-up dan ik ooit zal zijn, damn
Ik heb het programma nog niet gezien maar het lijkt me meer context hebben dan een gemiddelt rtl/sbs programma.
Ik weet dat er gezinnen zijn die allltijd samen op een kamer slapen of zelfs in 1 bed, maar volgens mij is Mila op een leeftijd waar ze normaal gesproken allang op een eigen kamer zou slapen.
Babies worden wel eens wakker 's nachts, en nu ziet ze misschien haar ouders gelijk en vraagt ze om aandacht/ voeding whateverā¦
Misschien als ze in haar eigen kamer zou slapen zou ze gewoon zelf verder slapen en hebben Mascha en Gregor het misschien niet eens door?
Sowieso best bizar dat ze hun kamer niet hebben willen opofferen eigenijkā¦
Ik kon zelf zo moeilijk slapen met een baby in dezelfde ruimteā¦ al die geluiden die ze makenā¦
Anders laat je even een comment achter met ongevraagd advies
joh, die mensen verhuizen bijna. daarnaast: who cares waar/hoe/hoelang hun kind slaapt.
Nee het boeit me ook eigenlijk helemaal niet
ik vind dit echt een giftige opmerking. āNormaalā is ook maar relatief.
Ik laat mijn kind gewoon in de schuur slapen. Optyfen met je fel gekleurde speelgoed past niet bij mijn magazine huis.
Pfoe, heel giftig inderdaad. ik nuanceer m expres al in mijn eerste zin.
Ze krijgt in het nieuwe huis een eigen kamer, dus ja, als ze daar al zouden wonen dan sliep ze niet bij hun op de kamer.
Oh yes weer analyseren hoe anderen hun opvoeding doen.
Wat doet Mascha Ć¼berhaupt nog met beuty? Op haar username en shit uitzoeken na?
Nee nee als je het nuanceert dan is het wel ok hoor!
@Nova persoonlijk vond ik je eerste zin geen nuance ook.
Maar ja wat doe ik hier ook, ben helemaal niet geĆÆnteresseerd in wat Mascha doet het haar baby en al helemaal niet wat iemand anders daar van vindt.
Ik wil gewoon beuty š„²
Ja ach als je een kutopmerking begint met āniet lullig bedoeld hoorā is het ineens ook geen kutopmerking meer.
Je kan ook afsluiten met geen haat. Dan heb je kans dat je comment niet verwijdert word.
Meid die hele post is giftig
Nou het was helemaal niet zo bedoeldā¦
Dat laatste misschien lichtelijk.
Leeftijd?? Dat kind is nog niet eens 1 jaar