Misschien wil iemand zich aanmelden voor een partnerblog met mij overigens zonder engagement van anderen want dan kunnen we lekker een uur in de rondte lullen voor Sint tarieven
Wie o wie wilt mijn Tien van Wil zijn?
Misschien wil iemand zich aanmelden voor een partnerblog met mij overigens zonder engagement van anderen want dan kunnen we lekker een uur in de rondte lullen voor Sint tarieven
Wie o wie wilt mijn Tien van Wil zijn?
Als niemand zich aanbied wil ik wel!
Ik wil ook wel een keer de zon op mn gezicht voelen uhhhh grote bedragen op mn rekening zienâŠ
Waarom de fuck zou je dit op je openbare insta zetten. Dat zien die âcloseâ mensen dan toch. Het voelt alsof ze even duidelijk wil maken dat ze ook wel eens te maken krijgt met dit soort dingen ofzo?
Klinkt inderdaad alsof ze zich speciaal voelt dat ze âdit ook heeftâ.
Gratis tips:
Groetjes!!
Het is 10 x Ik. Meer is het niet. Inhoudsloos as usual.
Ik vind het helemaal raar dat ze dit zo benoemt. Dan beseffen mensen/kinderen hopelijk dat het niet grappig is om te doen
Wel raar dat ze het als een vraag brengt (help ik weet niet wat ik moet zeggen), als ze gewoon zegt kijk mensen, als dit wordt gezegd is het nooit grappig maar irritant en ignorant, tip van mij: gewoon niet doen.
Dan is het een prima punt idd.
Ik vind dit wel lastig want mijn eerste reactie was ook dat ik het ongepast vind, aan de andere kant gebeurt het toch best vaak dat mensen bijvoorbeeld op Facebook getagd worden onder grappige/gĂȘnante filmpjes of nieuwsberichten met iets uit hun woonplaats bijv. met âHaha kon je je weer niet inhouden Pietâ of âZeker familie van jou Piet!â
Twijfel nu of ik het ongepast vind of gewoon slechte humor.
Wat wil ze hier ook op horen behalve: âzeg dat je er niet van gediend bentâ?
Is dit een halfslachtige poging om te laten zien dat zij ook⊠racisme⊠ervaart? Huh? Ik snap dat het niet leuk is om dit te horen maar wat probeert ze nu te zeggen.
Wie zijn die close mensen die dit sturen naar haar? Gregor? Anna Nooshin? Awisa?
Volgen die mensen haar ook niet op Insta? Lekker awkward om dit over jezelf te lezen.
Had zij niet zon mega diverse vrienden groep.
Volgens mij is Maschaâs vriendengroep niet zo real en divers als wat ze altijd deed voorkomen. Was ze niet voor haar vrienden naar Amsterdam verhuisd? Ben benieuwd hoe lang ze het nog in het kleinere huis in Amsterdam gaat volhouden.
Mila
Ik ben zo benieuwd wat ze gaat delen! Ik geloof niet dat het uit is met Dylan gezien hij in de story daarna wordt getagd! Wat zou ze gaan delen?
Geen idee wat het is maar haat aan dit soort berichten. Zeg het dan meteen of post niets.
Volgens mij gewoon een turtulio.
Misschien een anti Valentijnsdag turtulioâŠ
Dan had er tomorrow turtulio moeten staan
Een valentijnsturtulio voor als je relatie uit is