Beutyblogtopic XL #11

Misschien wil iemand zich aanmelden voor een partnerblog met mij overigens zonder engagement van anderen want dan kunnen we lekker een uur in de rondte lullen voor Sint tarieven

Wie o wie wilt mijn Tien van Wil zijn?

3 likes

Als niemand zich aanbied wil ik wel!

Ik wil ook wel een keer de zon op mn gezicht voelen uhhhh grote bedragen op mn rekening zien

2 likes

Waarom de fuck zou je dit op je openbare insta zetten. Dat zien die ‘close’ mensen dan toch. Het voelt alsof ze even duidelijk wil maken dat ze ook wel eens te maken krijgt met dit soort dingen ofzo?

88 likes

giphy (1)

Klinkt inderdaad alsof ze zich speciaal voelt dat ze “dit ook heeft”.

Gratis tips:

• zeg “Nee, Rusland is een groot land en we zijn niet allemaal familie van elkaar”
  • zeg “Nee, en ik vind het eigenlijk ook niet leuk dat je zulke grapjes naar me maakt”
  • zoek betere (close) vrienden

Groetjes!!

84 likes

Het is 10 x Ik. Meer is het niet. Inhoudsloos as usual.

11 likes

Ik vind het helemaal raar dat ze dit zo benoemt. Dan beseffen mensen/kinderen hopelijk dat het niet grappig is om te doen

3 likes

Wel raar dat ze het als een vraag brengt (help ik weet niet wat ik moet zeggen), als ze gewoon zegt kijk mensen, als dit wordt gezegd is het nooit grappig maar irritant en ignorant, tip van mij: gewoon niet doen.

Dan is het een prima punt idd.

11 likes

Ik vind dit wel lastig want mijn eerste reactie was ook dat ik het ongepast vind, aan de andere kant gebeurt het toch best vaak dat mensen bijvoorbeeld op Facebook getagd worden onder grappige/gĂȘnante filmpjes of nieuwsberichten met iets uit hun woonplaats bijv. met ‘Haha kon je je weer niet inhouden Piet’ of ‘Zeker familie van jou Piet!’

Twijfel nu of ik het ongepast vind of gewoon slechte humor.

1 like

Wat wil ze hier ook op horen behalve: “zeg dat je er niet van gediend bent”?

Is dit een halfslachtige poging om te laten zien dat zij ook
 racisme
 ervaart? Huh? Ik snap dat het niet leuk is om dit te horen maar wat probeert ze nu te zeggen.

14 likes

Wie zijn die close mensen die dit sturen naar haar? Gregor? Anna Nooshin? Awisa?

4 likes

Volgen die mensen haar ook niet op Insta? Lekker awkward om dit over jezelf te lezen.

3 likes

Had zij niet zon mega diverse vrienden groep.

5 likes

Volgens mij is Mascha’s vriendengroep niet zo real en divers als wat ze altijd deed voorkomen. Was ze niet voor haar vrienden naar Amsterdam verhuisd? Ben benieuwd hoe lang ze het nog in het kleinere huis in Amsterdam gaat volhouden.

Mila

11 likes

Ik ben zo benieuwd wat ze gaat delen! Ik geloof niet dat het uit is met Dylan gezien hij in de story daarna wordt getagd! Wat zou ze gaan delen?

2 likes

Geen idee wat het is maar haat aan dit soort berichten. Zeg het dan meteen of post niets.

23 likes

Volgens mij gewoon een turtulio.

4 likes

Misschien een anti Valentijnsdag turtulio

4 likes

Dan had er tomorrow turtulio moeten staan

2 likes

Een valentijnsturtulio voor als je relatie uit is

image

51 likes