Een revenge turtulio.
Ja dat idd
Wow, ik was Nikkieturtulios dus aan het opzoeken op IG en kwam via de zoekfunctie ook nog bij Nikkie Plastic, ik bedoel Plessen, uit. Not a good look sgat.
Mooi ook die ‘het is geen familie’
Fucking Duhhhhhhhhhhh
Maargoed zij snapt sarcasme niet was het toch?
Oh Mas. You special snowflake. Je moet gewoon je mond opendoen en niet zo’n mega awkward statement op je insta zetten. Ik snap haar frustratie, maar dit is niet de aanpak. En als je het niet durft, ligt dat aan jezelf en moet je je afvragen of het echt goede vrienden zijn.
Ben ook Oost-Europees van komaf, ook vaak zulke grapjes gehoord (soms leuk, soms minder). Als iemand dit te vaak bij mij doet, tot punt van irritatie, zeg ik gewoon eerlijk dat ik het niet chill vind. Klaar.
Same. Ik krijg ook wel eens dat soort opmerkingen.
Als het zulke “close” mensen zijn, kan ze toch gewoon zeggen dat ze lekker hun grote smoel moeten houden?
Wat een moeilijk gedoe weer zeg.
Cynthia op instagram: ‘Ik krijg HEEL veel mailtjes en berichtjes over een kortingscode, laat ik er nou net een hebben…’
Sure Jan.
“Opmerkingen bij dit bericht zijn uitgeschakeld.”
Iedereen die mij al heel lang volgt weet dat ik … en toevallig heb ik een kortingscode.
Toevallig toevallig.
dit is volgens mij precies wat je in zo’n traject van een businesscoach leert. Doen alsof er veel vraag naar is, zodat andere mensen denken dat ze wat missen door niet mee te doen.
Hahaha ik zag net die post en kwam naar het forum om het te typen. Sowieso staan al haar reactie opties op gesloten dus waar ontvangt ze deze vragen
Ssst niet hier verklappen, je kan veel geld verdienen met deze info
Zo #eerlijk
haha ja en normaal kost het dan €399 maar speciaal voor jou eenmalig €99. wat een kans!
MissLeidgloss
Cynthia: er is veel te veel focus op gefocust en gestructureerd werken, mensen moeten meer plezier hebben in hun werk!
Ook Cynthia: verdient letterlijk haar brood met mensen vertellen hoe ze gefocust en gestructureerd moeten werken
Fun. Iemand die al jaren niet meer voor de baas werkt en zich richt op ondernemers weet nu ineens dat het werk van werknemers vooral gestuurd wordt op productiviteit en noemt plezier een ondergeschoven kindje? Dat je iets moet doen wat je in de eerste plaats leuk vindt is toch een enorme open deur?
En vervolgens zijn de tips huur een hotelkamer, ruil van huis én lunch lekker😂
Ik vind het zo irritant dat ‘ondernemers’ altijd zo denigrerend doen over mensen die in loondienst zijn. Ik vind mijn werk juist leuk omdat ik veel plezier in mijn werk heb en met mijn collega’s. En dat wordt ook gestimuleerd vanuit mijn werkgever.
Niet iedereen die een kantoorbaan heeft zit de hele dag depressief uit het raam te kijken en te wachten tot het weer 5 uur is.
Even totaal iets anders, iets wat me vaak opvalt bij al die influencers en zelf benoemde kampioen thuiswerken. Vaak zijn hun werkplekken zo slecht, aan een eettafel met een laptop. Dat is toch vragen of nek, rug -en schouderklachten?! Ik snap niet dat ze niet investeren in een betere werkplek, een goed bureau, goede stoel. Zorg op zn minst voor een apart toestenbord en muis en een standaard voor je scherm. Ik begrijp het gewoon niet?
Ze wachten nog op de sponsordeal.