Beutyblogtopic XL #11

Midden in een pandemie wordt je gevraagd voor een gratis tripje naar een uber luxe resort in Curaçao. Je bent dat jaar amper op vakantie geweest en heb Japan zelf moeten laten schieten!

Op tv raden ze af om naar curaçao te gaan, maar je bent er wel echt aan toe!!!

Wat doe je?

• Natuurlijk :star_struck:! In de sponsor deal staat alleen dat je er wel over moet posten, maar je zet je comments uit en neemt die uren op de telefoon voor lief
  • Je twijfelt lang en vraagt iedereen die je kent om advies en als als het hele universum nee zegt, doe je het toch, voor je volgers die je reisje naar Japan ook al hebben moeten missen. Stay strong volgers!
  • Je zegt dat je buikgriep hebt en verdwijnt van de aardbodem zodat niemand er ooit achter komt. Achteraf laat je kees de bladzijdes uit je planner opeten zodat echt al het bewijs weg is.
  • Je wijst af en spreekt je vervolgens uit op instagram over infuencers die gewoon op vakantie gaan! Belachelijk! Stiekem ben je jaloers en elke avond drink je als goedmakertje extra dure wijn.

0 stemmers

4 likes

Ik heb het voor jullie over :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Haha eiland! Op zich is het strand mooi genoeg om je daar te vermaken en er is daar ook een avond klok dus savonds is er ook niks te doen.

Ze zaten vorige week op 2 besmettingen nadat het een tijd rond de 100 was geweest wat voor een eiland super veel was. Dus alleen maar beter dat er op dit moment niet veel mensen heen gaan.

Haha ik heb gestemd op dat ik wel zou gaan en dan stiekem, maar nu ik erover nadenk: hoe ga je je dan tijdens die vakantie voelen? Hoe verantwoord je het naar je dierbaren tegen wie je hopelijk dan wel eerlijk bent? En het belangrijkst: hoe schuldig ga je je voelen als je toch wat meeneemt of iemand besmet na je vakantie, of een dierbare van je blijkt überhaupt besmet te zijn nadat jij bent teruggekomen?

Ik weet niet of ik direct nee zou zeggen als echt alles gesponsord zou worden en alle maatregelen worden getroffen, maar ik zou er wel honderd keer over nadenken en alle voors en tegens overwegen. En een van de grootste tegens zou voor mij zijn dat je in feite de hele wereld, en met name zorgmedewerkers en mensen die iemand aan de pandemie hebben verloren, een klap in het gezicht geeft.

Nee ik weet niet of ik daarmee zou kunnen leven :see_no_evil:

4 likes

Hoezo alleen #upgradegekregen? Dit is toch gewoon #helereisgekregen?

1 like

Ik dacht eigenlijk dat dit een mega sarcastische poll was hahaha tot ik alles serieuze reacties las en het nog even goed ging doorlezen. Oh well.

5 likes

Ik zou misschien wel willen stiekem maar weet wel dat ik er echt niet van zou kunnen genieten. Dan hoeft het van mij echt niet.

Als je me dit paar maanden terug had gevraagd (voor deze lockdown), had ik nee gezegd.

Vraag je het me nu?
HOE LAAT KOMT DE TAXI ME HALEN?!

27 likes

Ik heb ook niet echt serieus antwoord gegeven :sweat_smile:

1 like

Oh haha ik wel :joy: hoewel ik echt heeeeul graag zou willen, zou ik het niet doen.

En je hoeft toch niet meteen een keiharde NEE te roepen, maar bijvoorbeeld iets als “ ik wil deze samenwerking heel graag aan, maar de timing is nu niet zo goed. Wanneer zullen we een nieuwe reis plannen?!”

Hahaha ik hoef hier echt niet over na te denken (zei ik toen ze ging ook al trouwens). Koffer pakken en gaan met die banaan.

Maar ik denk wel dat ze dit echt veel beter had kunnen aanpakken. En ik zou zeker spieken hoe andere influencers dat doen die weinig haat krijgen.

Jongens Sint heeft meegekregen dat we het er niet mee eens zijn en dat ze in een bubbel leeft denk ik want het artikel van vandaag begint met een opsomming van een aantal maatregelen:

We zitten in een tijd waarin het erg makkelijk is om te focussen op wat er allemaal niet mag. We mogen niet met meer dan 1 persoon bij een ander op bezoek, we mogen na 21u niet meer naar buiten, we mogen niet naar het buitenland, niet uit eten, niet naar kantoor… Pff. Ik doe erg mijn best om te focussen op datgene wat wél kan. Vandaag deel ik de ‘kleine dingen’ met je waar ik nu extra van geniet.

Ik weet trouwens iets wat wel mag: en dat is een ignorant reisverslag plaatsen op je blog!!! Maarja dat wist zij ook anders hadden we gister geen pareltje online gehad

Oja en lekker met je privileged reet een hotel boeken He niet te vergeten net zoals je buiten sportschool ook weer heerlijk de grenzen opzoeken

22 likes

Hotel Pillows ook echt, doe direct maar het duurste hotel van Zwolle of niet? (overigens ook het hotel waar ze al eerder een samenwerking mee heeft gedaan).

Heel dat artikel stinkt naar privilege, bijna alles wat ze noemt kost ruimte en geld (inclusief aan je opgeruimde tafel zitten in je rustige huis, kijkend naar je nieuwe keuken), wat niet iedereen heeft.

20 likes

Gun Cynthia geen views maar ze kan echt niet bedenken dat niet iedereen een nieuwe keuken heeft :weary:

3 likes

Vraag me bij haar af of ze haar werk nog leuk vindt nu de comments enzo uitgeschakeld zijn? Je krijgt dan zo weinig respons op wat je doet. Lijkt me best lastig

2 likes

Ik denk eigenlijk dat die engagement haar niks boeit en ze dit alleen doet om ergens nog interessant te blijven voor advertenties en samenwerkingen

Edit: en humble brags natuurlijk bijna vergeten

7 likes

Ik geniet ervan dat ik Sint al heel lang niet meer volg. Zo blessed.

21 likes

Maar bedrijven willen toch liefst samenwerken met iemand met een actieve fanbase. Dan zijn andere influencers een stuk aantrekkelijker in dat opzicht

2 likes

Ja sorry je hebt helemaal gelijk ik roep eigenlijk ook maar wat!!! Ik heb er ook geen verstand van

Toch krijgt ze wel die samenwerkingen en Curaçao boase upgrades dus ja het doet toch ergens wat

Haha ja nog genoeg samenwerkingen over :joy: Heerlijk, hoef je niet eens interactie voor te hebben met je volgers. De leven!

2 likes