Beutyblogtopic XL #11

Cynthia staat in het Parool, en ik ga stuk om de kop: "Stuur jezelf eens een brownie of fles wijn":joy::joy::joy:

24 likes

De hele wereld:
snip.PNG

Cynthia vandaag: Nu we langzaamaan weer plannen kunnen gaan maken om te reizen deel ik dit fotoverslag met je, want ik neem je dolgraag even digitaal mee naar Curacao.

Planeet Cynthia moet toch een fascinerende plek zijn om tijd door te brengen.

177 likes

Krantenkoppen: lockdown verlengd tot in de eeuwigheid, stijgend aantal besmettingen door Britse variant verwacht, in maand tijd slechts 250.000 mensen gevaccineerd, reisagenten verwachten wederom slecht jaar door corona

Cynthia: nu we weer plannen kunnen gaan maken om te reizen…

Waar leest zij het nieuws? Ik heb ook zulke positiviteit nodig :sweat_smile:

47 likes

Bevestigt maar weer dat haar ontvlogen een goede beslissing was geweest :+1:

5 likes

Denk eerder dat ze geen nieuws leest :joy:

1 like

Willem leest het nieuws voor haar :shushing_face:

14 likes

Ze heeft toch wel eens verteld dat ze geen nieuws leest/kijkt? Daar staat me wat van bij.

Tja, dan krijg je dit soort kronkels…

2 likes

Haha

Voor de duidelijkheid: wij gingen in de periode dat het code geel was en dat reizen naar het Nederlands deel van de Cariben gewoon mocht

Ik herinner me het toch iets anders dan dat het “gewoon mocht”

Edit: dit artikel. Die vrouw die haar naambordje voor haar gezicht houdt. Kan je je voorstellen hoe Cynthia een foto wilde om haar private transfer te laten zien, waarbij de persoon zelf overduidelijk niet wilde en die persoon nu op haar blog staat.

28 likes

Ik ben speciaal even gaan kijken maar echt raar om dan die vrouw gewoon op haar blog te plaatsen.

Nu weten we natuurlijk niet of ze echt niet wilde. Maar daar ga ik wel vanuit als je zo op de foto gaat staan. Getuigd in ieder geval van nul respect, maar oké dat getuigd midden in een pandemie reizen naar de eilanden om te verblijven in een hotel van Nederlanders én zo dus wel risico te vormen, maar niet financieel nog iets bij te dragen ook. (baoase is namelijk gewoon van der valk)

12 likes

Hoezo, heb je dan niet mee genoten na deze blog? :no_mouth::upside_down_face:

3 likes

Nee klopt maar aan haar houding te zien lijkt het alsof ze het niet wilde. Ik kan mij niet voorstellen dat ze dacht oh leuk foto ik doe even het bordje voor mijn hoofd maakt de foto net even leuker.

Ik hoor ook van familie op curacao dat zij totaal niet blij zijn met alle toeristen. Vooral toen bij hun de cijfers gingen stijgen. Zij doen nog steeds met alles voorzichtig bijv alleen met eigen gezin naar het strand om daar aan te komen en dronken tata’s bij elkaar op schoot te zien zitten in grote groepen.

4 likes

Ja echt lief van haar dat ze dit online plaatst nu ik erover nadenk. We boffen maar.

37 likes

Ik heb nog nooit ergens een onaardige comment achtergelaten maar ik stond nu wel op het punt om echt iets achter te laten in de trant van: Joh, hoe is dat nou? Zo ignorant zijn terwijl de hele wereld aan de pleuris ligt? Dat je hebt bijgedragen aan de besmettingshaard op het eiland? En daarbij ons nu ook wilt stimuleren om hetzelfde te doen?

Maar de comments zijn uitgeschakeld dus ik doe het even hier xx echt jammer allemaal stomme Sint

27 likes

Ik denk dat het in deze best is dat de comments afstaan. Hier kan toch niemand mega enthousiast op reageren in deze tijden?
Ik gun haar nog tientallen reizen naar Curaçao maar niet tijdens een wereldwijde pandemie :joy:. En dan zo’n artikel alsof er toen niks aan de hand was :thinking:

4 likes

1400$ per nacht he. Gewone villa
Mastervilla 6000$ per nacht.

:eyes:

7 likes

Toch wel fijn dat Cynthia ons al heeft meegenomen en we zelf niet meer hoeven te gaan he

15 likes

Zo nobel! Wat een krachtige beslissing van Cynthia

9 likes

Fijn dat we er gratis naar mogen kijken.

8 likes

Ja tbh, als ik gesponsord werd door hun zou ik misschien ook wel al mijn principes laten varen :grimacing::grimacing::grimacing:

4 likes