Beutyblogtopic XL #11

Aah ik snap wel dat velen hier zo cynisch reageren hoor, maar ik vind het heel goed. Of er ook (deels) een andere beweegreden is dan duurzaamheid of niet en of ze nu zelf veel shit koopt of niet. We all need to start somewhere!

Zij zal nooit een minimalist zijn (minimalismgloss), maar vind het goed idee hoor.

13 likes

Dit vind ik echt een goede zet! Het is niet normaal hoeveel zooi er opgestuurd wordt naar ze. Nu zijn ze sowieso wel hoarders denk ik maar ik bedoel ze kregen 3 kinderwagens ofzo🤯. Zonde van de spullen (ookal snap ik de beweegredenen heel goed) en het milieu denk ik dan.

2 likes

Deze fase heeft ze dus wel een tijdje gehad. Ook raar om nu voor te stellen.

Waarschijnlijk is het alles een beetje bij elkaar: te veel zooi in huis, spullen waar ze niks mee doet en het duurzaamheidsaspect. Hoe dan ook vind ik het een goede stap van Mascha en helemaal dat ze het zo duidelijk op haar instagram zet (want je weet dat ze commentaar gaat krijgen als ze het volgens anderen niet goed genoeg doet).

6 likes

Ah ja ze heeft ook wel een Marie Kondo fase gehad toch? Kun je je nu ook niet meer voorstellen.

Ja en ze was ook echt helemaal into minimalisme. Toen had ze video’s gemaakt met “Light by Coco”. Ik heb geen idee of zij nog actief is eigenlijk.

7 likes

En ze kunnen niet alles meenemen naar Amerika.

5 likes

Ja dit denk ik dus ook!

1 like

Ow gaan ze emigreren? Dacht dat ze meer naar het centrum van Amsterdam gingen wonen.

Nou ja ook leuk in dat geval.

3 likes

Ze heeft het nergens gezegd, maar ik zou er niet raar van opkijken. Maar ze gaan eerst naar dat huis in Ams idd

2 likes

In de vlog van vandaag hadden ze het er wel over. Dat het een grote droom is van ze om naar Amerika te verhuizen. Maar geen serieuze plannen vooralsnog.

2 likes

Ahhh die heb ik niet gezien

Mijn hersenen maken hier meteen een extreem beeld van,
Mascha die kleiner gaat wonen en helemaal bedolven onder steeds meer spullen.
PLEASE MAKE IT STOP!

28 likes

Ohhh ja zij! Ze is ook van internet verdwenen.

1 like

Die gaat wel een opslagruimte of extern kantoor huren hoor.

De functie van een geboortekaartje is toch sowieso een beetje verdwenen sinds social media/whatsapp etc.
Wat dat betreft maakt het juist niet zoveel uit wanneer je ze verstuurt, maar het is wel laat ja.

2 likes

Ik vraag me af hoe zij zich dit voorstellen en of ze in aanmerking komen voor een O-1 visa, je moet daarvoor “Extraordinary Ability or Achievement” hebben.

3 likes

Ik heb een 01 visum gehad twee keer en om daar kans op te maken moet je echt aan heeeeel veel eisen voldoen, bewijs aanleveren en een zak geld meenemen. Denk niet dat zij eraan voldoet.

1 like

Waarschijnlijk post ze een paar story’s dat ze echt heeeeeel graag een visum willen, dan taggen ze God knows who in Murica en een week later hebben ze súper toevallig ineens een visum. Influencerlife he :woman_shrugging:t4:

1 like

Dat dacht ik dus ook maar ik zie bijv. dat een influencer met maar 71k insta volgers en 143K youtube subs het ook gelukt is :thinking:

Mascha is natuurlijk wel gepubliceerd, heeft grote samenwerkingen gehad ook met bedrijven die internationaal bekend zijn zoals eyelure toch? En de Beautygloss party, haar planner, “bestseller” boeken enzo.