Beutyblogtopic XL #11

Oh ja, want moeders hebben altijd gelijk natuurlijk.

85 likes

Haha dat was ook mijn eerste gedachte, N=1 maar ik ken gevallen waarbij onredelijkheid toch echt de overhand heeft gehad en vaders trekken in die discussie bijna altijd aan het kortste eind. Denk niet dat je zo stellig kan zeggen dat moeders daar altijd een goede reden voor hebben (vaak wel, natuurlijk, lijkt me).

5 likes

Om de vader dwars te zitten kan ook voelen als een goede reden 🥲 maakt dat niet perse terecht en goed.

7 likes

In het programma De Outsiders zit ook een aflevering waar dit onderwerp centraal staat, vaders die worden weggehouden bij hun kinderen zonder geldige reden en ook geen hulp krijgen in hun strijd om hun kinderen te mogen zien. Echt schrijnende situaties krijg je dan, omdat inderdaad mensen soms nog steeds er vanuit gaan dat de moeder wel gelijk zal hebben.

9 likes

Jaa ik dacht nog ik heb hier laatst een tv programma over gezien, was even vergeten dat het the Outsiders was.

Ik geloof afl ‘de staat’ van 24 sept. Ook gezien, sowieso mooi programma

3 likes

De nieuwe blog van Mascha. Amper 4 minuten. Quality content.

1 like

Niet eens over dat ze zich per se naar haar leeftijd moet gedrage, maar ze komt inderdaad sarcastisch/bitchy over. Ze heeft het druk met twee kids in haar eentje, wat niet makkelijk is, dus misschien dat dat meespeelt. En we weten niet wat er precies is gebeurd tussen haar en haar ex. Wel erg jammer, ik vond haar juist zo leuk om haar content en positiviteit.

Ik heb de verwachting dat het ‘oude’ BeautyLab terugkomt losgelaten, want het gaat haar helaas niet meer om de content :woman_shrugging:t3:

2 likes

Bloggen is dood.

6 likes

Goede move, minder spullen.

142 likes

Zou ze ook daadwerkelijk minder zooi krijgen dan? Dan doen ze gewoon ff die Max mailen en sturen ze het alsnog.

Ah dit vind ik echt top.

2 likes

Ze is zeker begonnen met inpakken? :grin:

Haha nee ik las net ook, goed zet!

Al denk ik dat ook op een gegeven moment de magie van een perspakket gaat…

1 like

Gaat ze dan zelf ook minder onzin shit kopen (in Murica) omdat alles “stuk” is? Het probleem ligt niet altijd bij anderen

Wel goed punt om openbaar te maken tbh

5 likes

Het is in ieder geval een eerste goede stap.

12 likes

Dat denk ik niet, merken moeten nu eigenlijk toestemming vragen om iets te mogen sturen. Maar het gaat er natuurlijk vooral om dat ze dan op meer dingen nee zegt, anders maakt het inderdaad weinig uit.
Maar ik vind het echt een goede stap en een goed signaal!

Zie bijv Monica dit niet doen, 80% van haar vlogs (en volgens mij ook inkomen) draait om het uitpakken van perspakketten lol

1 like

Is het ook!
Maar merken zullen niet uit zichzelf iets naar die stichtingen sturen denk ik zo? Want dat ziet niemand. Correct me if I’m wrong.

Nou minder opruim filmpjes dus voor diegene die nog kijken.

2 likes

Oh nee daar heb je helemaal gelijk in hoor.
Dat vind ik ook raar om hierbij te zeggen, want nu lijkt het net alsof Mascha denkt dat ze die pakketten naar haar sturen uit liefdadigheid of omdat ze ze teveel hebben of zo (en ik geloof echt niet dat ze dat werkelijk denkt lol)
Dat vind ik ook altijd irritant als influencers spullen laten zien die ze hebben gekregen van merken en zeggen “Zo lief!!!” Nee dat is niet lief, dat is puur zakelijk en dat weet je donders goed.

28 likes

Los van dat ik dit echt goed vind, was mijn eerste gedachte toch wel “het past zeker niet meer in je huis…”

Ben benieuwd ook of ze nu ook echt minder spullen zal krijgen

4 likes