Haha ja dit. Deed me denken aan dit mooie filmpje over empathie:
“I think my marriage is falling apart”
“At least you HAVE a marriage”
Haha ja dit. Deed me denken aan dit mooie filmpje over empathie:
“I think my marriage is falling apart”
“At least you HAVE a marriage”
Vind het niet echt een sneer maar wel een ‘mijn cavia is doder’ reactie
Maar de strekking was toch juist “mensen denken vaak dat ik het vervelend vind dat de kinderen weggaan, maar het heeft ook positieve kanten” en Serena antwoordt daarop “ik begrijp dat er positieve kanten aan zijn”
Of tenminste, zo zou je het ook kunnen zien? Ik weet natuurlijk ook niet wat ze precies bedoelt.
Vrijzinnige interpretatie denk ik? Ik heb het over dat “ik zou ervoor tekenen” of wat ze ook precies zegt.
edit: die andere persoon (sorry weet niet wie het is) zegt dat ze merkt dat mensen het misschien vreemd zullen vinden dat ze over het algemeen tevreden is met haar situatie waarin ze haar kinderen niet alle dagen bij haar heeft. En Serena bevestigt dat dat geen raar gevoel is en zij dat ook wel zou willen?
Ik zie het gewoon als een positieve/ondersteunende reactie naar die persoon ipv een sneer naar iemand anders. Dat bedoel ik ermee.
Net de blog van Emmy gelezen…Hartverscheurend om die foto’s te zien…
Dit is precies hoe ik het ook las en opvatte.
Ik lees het ook niet echt als sneer, ik lees het ook meer als ´Ik zou ervoor tekenen, co-ouderschap/ een vader die z’n kinderen regelmatig ophaalt’.
Want of George z’n kinderen niet mag zien van Sereen weten wij natuurlijk niet.
Als je die reactie van Esmee dan weer leest, zegt ze juist dat iedereen verdient om uit te rusten. Dus wellicht bedoelt Serena dat ze een keer op zondag zou kunnen uitslapen. Dus het antwoord van Serena kan op veel verschillende manieren gelezen worden…
Haha die mascha uitsprak als wompies: de inspiratie voor mijn forumnaam
Ik vind serena normaal gesproken vrij onsympathiek maar deze reactie kan ik haar niet kwalijk nemen. Of het de plek is om het de doen is idd de vraag, maar het lijkt me wel echt rete zwaar met twee kinderen die nog zo jong zijn. Mijn kinderen zijn ongeveer even oud en op de dagen dat ik thuis met ze ben begin ik rond 4 uur de minuten te tellen tot mijn man thuis komt zodat we de last een beetje kunnen delen heb echt respect voor alleenstaande ouders
Het zal bij Serena niet meehelpen dat ze dus al zo’n onsympathiek imago heeft (hier in ieder geval). Bij anderen zou ik zelf zo’n opmerking doorscrollen en er niet eens op letten. Nu heb ik toch weer een beetje zoiets: jaaaa we weten dat je single mom bent.
Denk dat ze een van mijn Bec’s is
Iedere mama! Als je geen mama bent verdien je dat niet want je weet niet hoe het is om kinderen te hebben en om mama te zijn.
Insert grinding teeth gif
Ja wat is dat voor iets raars? Alsof alleen moeders mensen zijn en het zwaar hebben? Ik heb een dochtertje van 8 maanden maar jezus ik heb vriendinnen zonder kinderen die het net zo goed zwaar hebben.
Die comment van haar zal vast niet zo bedoeld zijn maar ik krijg er jeuk van.
Ik heb 1 kind en ik doe dat al. Help😂.
Ik zou het echt verschrikkelijk vinden om dit soort dingen terug te lezen als ik oud genoeg zou zijn. Ik weet natuurlijk dat we vroeger geen social media hadden - zie het al voor mij dat mijn moeder een foto van mij in een emmer online zou delen. Maar we hebben het hier over twee kinderen, met duidelijke een complexe gezinssituatie. Het hele vloggen e.d. gaat mij steeds meer tegenstaan.
Okeee Serena is ook op de astrologie bandwagon gesprongen hoor. …
Ik ben heel nuchter maar ik houd van en geloof in astrologie??? Hou toch op zeg.
Ik ben done, dit was de druppel, hier gaat de unfollow voor de laatste beutyblogger… jammer Sereen maar je was al veel langer niet meer leuk.
Die gaat straks stenen verkopen wedden.
Nou dat moet jij maar voor ons in de gaten houden want ik word vast geblokt na mijn commentaar “astrologie is bullshit” (maar jokes on her want ik heb daarna lekker puh op niet meer volgen gedrukt).
Spirituele armoede is dit.