Beutyblogtopic XL #11

Ik volg Hella nog op insta (die vriendin van Mascha die partys organiseert. Zij heeft ook de bruiloft van Mascha geregeld. Maar ze zegt dat ze al 11 jaar een vriend heeft in dr stories, maar ik dacht dat ze met die Tommieboy of hoe heet die gast was ooit? Echt al een tijd geleden maar ik keek toen jaren geleden de vlogs van in Burning Man. Vond die periode dat ze voor het eerst en de 2e keer gingen echt leuk. Sindsdien niet meer gekeken en eigenlijk Mascha niet meer gevolgd op yt.

2 likes

Huh! Dat dacht ik ook. En stimuleerde Mascha het ook niet ergens in een blog van burning man?

3 likes

Jimmyboy haha nog steeds bizar dat iemand z’n kind zo noemt

26 likes

Huh nee joh er is toch een oud en nieuw vlog bij Mascha waarbij Hella iemand mee heeft?

Edit: dat is ook de man op de foto in de achtergrond zie ik nu. Was even de detective aan het spelen net.

Nee vgm heeft ze toch met zon oudere man.

1 like

Die twee hadden toch nooit een relatie? In mijn herinnering waren ze vrienden. Weet wel dat ze altijd die afschuwelijke onesie droegen als ze met hem afspraken.

Edit: die dingen van onepiece

3 likes

De reactie van Serena bij de laatste post van Esmee noellle is weer zooo typerend :roll_eyes: (post over co ouderschap/ dat ze zou tekenen voor tijd om bij te komen )

1 like

Wat is er typerend aan? Lijkt mij behoorlijk pittig om in je eentje twee kids te moeten opvoeden. Snap de behoefte voor alleen-tijd. En uiteindelijk weten we niet de reden waarom ze nu geen co-ouderschap doet, maar ze zal het echt niet voor de lol nu alleen doen.

15 likes

Ik denk de steek naar George, dat hij niet meer in beeld is. Ze doet nu overkomen alsof het zijn fout is, maar hij heeft toch ook meerdere keren laten weten dat hij zijn kinderen niet mag zien van haar? (Sorry dit komt heel erg speculerend over)

6 likes

Maarja dat is natuurlijk maar Ă©Ă©n kant van het verhaal. We weten niet wat er echt gebeurd is. En zoals je al zegt, heel speculerend.

Dan nog is het toch gewoon niet netjes om dat zo openbaar te delen? Dat je het een keer roept tegen een vriendin snap ik hoor, maar met zoveel volgers dit soort sneren naar de vader van je kinderen online gooien, tsja

25 likes

Ik zie dat niet als een sneer. Je kan dan werkelijk achter alles iets gemeens zoeken.

4 likes

Nouja, Serena heeft wel laten merken dat zij niet echt graag positief praat over de vader van haar kinderen en ze hangt graag de vuile was buiten. Natuurlijk zien we iets gemeens in haar opmerking.

15 likes

Ze zegt letterlijk alleen dat ze ervoor zou tekenen, ik kan daar geen sneer in vinden. Snap het wel.

3 likes

Volgens mij was juist George die de vuile was buiten hing. Maargoed. Ik heb mijn ding gezegd, ik zie er geen sneer in en we weten het hele verhaal niet.

“Goeiemoooorgen, ieeemand heeft vannacht goed geslapeeeen!!”

3 likes

Ojaaaa die!!! :joy: die waren echt lelijk en toch wilde ik ze? Nooit gekocht gelukkig.

Precies dit. Het is gewoon weer aandachttrekkerij.
Kijk mij eens de eeuwig lijdende single boss mom zijn met mijn on-dra-gelijke leven.

Dat is haar hele brand inmiddels.

13 likes

Het is een beetje van “Oh jij vind het even rot als je kind naar zn vader gaat? Nou wees blij dat je kind naar zn vader gaat die van mij gaan dat niet. Mijn leven is 10x erger”

57 likes

Of: wees blij dat de kinderen naar de vader kĂșnnen!!!

6 likes