Beutyblogtopic XL #11

Mijn god die cheesecake van mas doe rustig. peanut butterbodem, peanut buttercreamcheese, peanut butterdrizzle peanut butterpeanut butterpeanut butter ook dat contrast met marije die gewoon een bescheiden taartje heeft gebaken want die wilde niet zo’n grote. mas can’t relate

Mas’ eerste opmerking: omg is wel heel erg peanut buttery. En dat gegeil van krek en mas op eten kan ik ook echt niet meer aanhoren

ooohhhh ze doet weer smaksmaksmak :nauseated_face: echt wat doe ik mezelf aan

40 likes

Ik ga echt stuk om dat Marije gewoon een paar lepels pindakaas gebruikt heeft en dat Mascha die hele pot in die taart geflikkerd heeft, zo typisch weer hahah. Dat ze er geen buikpijn van krijgen joh

16 likes

Hoe krijg je dit ook gegeten? Als ik iets te veel pindakaas op mijn brood doe voelt dat echt al als lijm in mijn mond. Plakt zo aan je gehemelte en krijg je amper doorgeslikt.

6 likes

Zette hem toenvallig op pauze en moest aan zo’n renecsai… rene… renesains… renesaaaans… schilderij denken. Vooral hoe G. kijkt :wink:
Even door een filter gehaald… voor de liefhebber voor aan de muur:

32 likes

Hm no thanks

1 like

:joy: Die taart is echt symbolisch voor Mascha, zo’n lazy onafgewerkte berg teveel pindakaas.
Die van Marije zag er oprecht aantrekkelijk en smakelijk uit.

5 likes

Haha of dat ze zeggen: beter langzaam en rustig die pindakaas drizzelen ipv van die grote klodders

Also Mascha: hele bovenkant taart vol grote klodders pindakaas

9 likes

You spelled peanutbutter wrong :crazy_face:
hoe ze het ook uitspreekt, en de ‘drizzle’.
Zo’n taart zou wat zijn voor die 10.000 kcal a day challenge, dan ben je na 2 stukjes al klaar denk ik. :face_vomiting:

8 likes

Ik vind het wel heerlijk hoe consistent Mas en Gregor zijn.
Ze overdrijven altijd, over alles, met alles. Zelfs met taarten bakken.

Het is geen wonder dat ze al zo lang zo gelukkig zijn. Ze zijn gewoon 1 en dezelfde persoon.

42 likes

Komt erop neer dat bij De Foefs alles gewoon altijd more = more is

8 likes

Kwantiteit over kwaliteit.

3 likes

De challenge had wel ook als winconditie dat je zoveel mogelijk pindakaas moest gebruiken, dus in dat opzicht heeft Mas gewonnen.

Jullie influencen me wel echt om weer te kijken

Mas in haar prime was echt mn ideale irritainment, tegenwoordig is het maar saai en heb ik niet eens de tijd me even te ergeren of de vlog is alweer voorbij.

10 likes

Ja en dan zeggen: nou niet zo stevig als een new york cheesecake. Nee joh, meen je niet met je no bake cheesecake :new_moon_with_face:

3 likes

Oh ik erger me tegenwoordig al bij: goeiemorgen wij zijn wakker deze meid/mevrouwtje/die kleine heeft vannacht blablablablablablablablablablaaaaaa

29 likes

Had ze in Miami toen niet ook een taart gemaakt die ze zelf ook te zoet vond? Kwam uit een pakje met een shitload aan kant-en-klare frosting. Ja natuurlijk is het dan zoet…

2 likes

Ja hier moest ik ook al aan denken! Volgens mij presenteerde ze het ook echt als een recept video, terwijl ze een Amerikaans pakje gebruikte.

1 like

M’n tanden vallen echt uit m’n mond als ik dit zie

9 likes

Love dat jij dit zo snel weer klaar hebt staan

6 likes

Hahah omg dit is een video op haar main channel. Een taart bakken met een pakje.

1 like