Beutyblogtopic XL #10

Haha behalve die foto van die roze koekjes, die zijn dan een beetje de “nailed it” versie :sweat_smile:

6 likes

Goed om te weten, bedankt voor de tip!

Haha wow inderdaad

1 like

Ze deelt in haar stories / hoogtepunten reacties van kopers, en soms staat er iets als ‘jouw koekjes zijn lekkerder dan die van (doorgestreept)’. Ik vroeg me al af wat doorgestreept was, denk dat jij het antwoord hebt gegeven.
Het lijkt wel of ik naar dezelfde feed zit te kijken.

3 likes

Ja bestel gewoon bij humble&crumble

aanrader? ziet er echt lekker uit.

Ja echt 100 procent aanrader!!! (Humble en Crumble dus)

1 like

Ik bak zelf liever koekjes eigenlijk. Ik had ze besteld nav de hype op instagram, maar uiteindelijk de helft weg gegooid omdat ze alweer over de datum waren en ik er niet echt naar greep doordat de smaak “medium” is. Maar misschien ligt het aan mij gezien iedereen echt lyrisch is.

5 likes

Ik heb t hier ooit gereviewt, leuk om te proberen maar zou t niet snel nog een keer doen

Ik kwam er toevallig achter dat ik nog zo’n account volg dat er op lijkt. belicio cheats. De foto’s lijken er wellicht niet op maar de koekjes wel. Zag ook al van die roze dingen voorbij komen.

Ik heb zelf ook weleens H&C besteld, maar vond ze veeeeel te zoet. Wel lekker om een keer geprobeerd te hebben

Ik vind die koeken echt fascinerend om te zien. Ze zijn zo dik / hoog! Ik ken wel Amerikaanse koekjes die wat groter zijn dan Nederlandse, maar dan zijn ze groot en plat, zoals die van Subway bijvoorbeeld:

Maar die van H&C zijn zoveel hoger:
1108878575

Hoe moet ik het me voorstellen? Is de binnenkant taai? Zacht? Cake-achtig? Is het wel gaar dan?

1 like

Het zijn een soort van gebakjes. Aan de binnenkant zit bij heel veel een vulling (caramel, choco, jam) dus dat hoeft niet gaar te zijn

1 like

Subway koeken :drooling_face:

19 likes

Oké, dat klinkt interessant!

@pastelzwart Ja ik vind die zo lekker. Precies de goede textuur.

1 like

Stop ik sta op het punt ze te laten bezorgen door jullie maar wil gezond doen :frowning: maar omg witte chocola en macadamia

7 likes

Ik weet niet of je een Lidl in de buurt hebt maar ik vind hun witte chocolade met macadamia koeken van de verse broodjes afdeling ook super lekker!

7 likes

Stohoooooooooooooooooooooop DIT HELPT NIET (heb je wel eens die met chocolade gevulde chocolate chip cookies van Lidl gehad van de normale koekjesafdeling? omg)

5 likes

Kopen!! Echt m’n lievelings koeken. Precies wat @FrauHelga zegt, die textuur is echt :ok_hand: Ik ga ze denk ik morgen na m’n slaapdienst halen. Er is ook altijd een actie. 3 voor €2,00 ofzo.

1 like

:frowning: mean