Beutyblogtopic XL #10

#zoisze

2 likes

Doet me denken aan dat zij minimalistisch wou leven en Gregor vanalles weg moest gooien :joy:

5 likes

Trololololol

4 likes

dit is het soort kennis waar ik hier voor ben.

91 likes

Ja, de goedkopere modellen kun je idd wel vrij makkelijk krijgen. Maar de echt gewilde modellen, die produceren ze dus in veel kleinere aantallen dan ze eigenlijk zouden kunnen.

@Penny_Lane Van wat je voor sommige betaalt zou je zelfs makkelijk een huis kunnen kopen… Heb er voorbij zien komen van 300k… Ik vind het ook absurd, maar rijke mensen doen sws vaak rare dingen met hun geld waar ik me niks bij kan voorstellen.

Ik zou zelf overigens ook nooit (tien/honderd)duizenden euro’s aan een horloge uitgeven trouwens, maar kan me best voorstellen dat als ik het geld zou hebben ik wel rond de 500-1000 neer zou leggen voor een mooie van een kwalitatief goed merk. Maar voor nu ben ik ook helemaal tevreden met mijn casiootje.

@Molotov Hahaha, bizar! Maar ook wel briljant van die marketingafdeling :rofl: Is alleen niet helemaal gelukt, ik associeer LV iig toch wel vaak met ordi (vooral heel afhankelijk van wie het draagt, maar 9 vd 10 keer vind ik het allesbehalve classy)

4 likes

Mag ik ff zeggen dat ik het maf vind dat massa dat meisje TIENDUIZENDEN orders wenst maar niet duidelijk benoemt waar ik die koekjes ook kan bestellen

Edit: ik ben trouwens wel redelijk tevreden met de vlog van vandaag!!! Thnx mas more quality content toen je de deur uit ging was echt leuk

1 like

Maar veel van die horloges zijn waarde vast he. Het is niet dat je een horloge koopt van 50K en dat het dan, zoals een leuk jurkje, het jaar erop bijna niks meer waard is. Omdat de prijzen continue kunstmatig vehoogd worden kun je een klassiek model wat je 10 jaar geleden gekocht hebt meestal voor meer verkopen, soms voor véél meer zelfs. Als je je goed verdiept en niet het eerste het beste koopt, kan het een betere investering zijn dan geld op je spaarrekening.

2 likes

Die stories van Serena weer over die schoonmaakmiddelen. Ik vind haar op die foto dat ze dat raam schoonmaakt net zo’n Tell Sell reclame.

1 like

Jammer dat ze niet eerst voordoet hoe het he-le-maal misgaat met een ander, slechter schoonmaakmerk zoals echte Tell Sell.

54 likes

Een horloge kan niet gestolen worden als je nooit uit je bunker komt.

16 likes

Ik ben misschien wat laat, maar ik heb 'm gevonden, hij staat kennelijk op verborgen nu, geen idee waarom.

5 likes

Wat goed!! Dacht al dat ik gek werd

1 like

Ik vond 'm tijdens het zoeken in Google onder video’s :smiley:

1 like

Wilt iemand mij vertellen waar mascha die koekjes vandaan heeft aub aub aub

3 likes

Love you forever kapitein kaaskaakje :heart:

2 likes

Ben ik eens een keer geinfluenced, is alles uitverkocht :slightly_frowning_face:
Zou de vlog een massale toestroom hebben verzorgt?

1 like

Yep, ze bakt het in haar eentje thuis en kon de vraag niet aan. Vanaf zondag kan je weer bestellen.

Lol dit is echt 1 op 1 met Humble & Crumble. Koekjes zien er hetzelfde uit, zelfde verpakking, zelfde kaartje en zelfs een soortgelijke sticker. Ook het concept dat als je nu bestelt, het pas later wordt verzonden. IG lijkt ook 1 op 1 een copy:

23 likes

Nu wil ik een Levain bakery koekje :sob:

1 like