Ik vind die koeken er allemaal zo droog uit zien. Ik heb in amerika deze op en t koekje zelf was smeuig en zacht en de vulling ook.
nee nog nooit gehad, maar ga ze nu wel eens proberen haha! Zijn het die van Grandino (witte verpakking?)
oh en die verse van Lidl zijn dus maar 69 cent!
Awh sorry. Voor het weekend dan?
Ik heb afgelopen weekend bij Lidl de Chocolate Chip gekocht (bruine koek met ik denk witte chocolade). Lekker, maar die van Subway zijn nog beter.
Ben denk ik al sinds december niet bij Subway geweest, heb er nu zo’n zin in.
Subway bezorgt hier niet.
@Soy.peor Oehhh wauw!
Hihi 69
Off topic koekjespraat
Deze, de derde! Volgens mij is de verpakking wel anders tegenwoordig?
Ook lekker als je ze even opwarmt zoals met een stroopwafel. De koekjes op links zijn ook lekker trouwens
*zet op lijst
Ik was dus ook fan van de Subway koeken, totdat ik er eentje kreeg die er denk ik al een hele tijd had gelegen en die rook en smaakte precies zoals de Subway ruikt (je weet wel, die typische broodjes geur) ipv naar koekje
Voor de fans van de Subway koekjes… probeer die van de MacDonalds eens, de witte chocolade versie. Daarna valt echt élk koekje tegen.
Kun je niet bestellen? Die van de Lidl niet, maar die andere misschien wel toch?
Maar er zijn heel veel van dit soort aanbieders… niet dat 1 persoon dit concept heeft gekopieerd ofzo. Komt sowieso vanuit de U.S.A. Hebben ook vaak allemaal dezelfde koeken bijvoorbeeld die roze
Oehh als je goede brownies wilt bestellen: check browniesperpost! Die zijn zooo lekker
Double chocolates. Frambozen blondies. Rocky Road… ohh nu wil ik ook
Ik vind echt geen van die koeken er smakelijk uitzien
misschien ben ik ziek of zo. Al houd ik meestal sowieso meer van saaie droge koekjes
Ik ook niet, ziet er vooral uit alsof je er na 2 happen misselijk van bent
Vind het een beetje zeurderig om te zeggen dat die insta’s op elkaar lijken. Serieus hoeveel manieren zijn er om die koekjes te presenteren op een foto?
Of moet het berenvelletje van Aranka er bij worden gehaald?
Nou het gaat (voor mij althans) ook niet alleen om de foto’s maar om het hele concept en de naam. Ik kende humble en crumble al langer en toen ik het voorbij hoorde komen in Mascha dr vlog dacht ik ook gelijk daaraan. Het is een beetje net als een snelle Jelle versus vlugge Japie ofzo
Ik vond het wel apart anders dat ze er precies hetzelfde uitzien en dezelfde smaken hebben. Zoals Kinder Bueno, twix en roze koek, dat heb ik hiervoor nog nooit ergens gezien, het lijkt een 1 op 1 kopie.
Ja vind dit zo overdadig ofzo? Vind dat koekjesdeeg wat je kunt bestellen ook zo ranzig.
Where’s the beach!