Beutyblogtopic XL #10

Ik snap ook echt de redenatie niet, dan moet je dus die hele djellaba omhoog doen zodat je verder in je onderbroek zit en weet ik hoeveel stof opgestroopt boven je borsten, hoe is dit handig???

15 likes

Oh ja, nee dan snap ik het! Naar zoiets was ik ook nog op zoek voor mijn 2 maanden oude baby. Ik grijp steeds mis in mijn plastic Ikea bakje :expressionless:

2 likes

Het ‘doneren’ lijkt wel een nieuw soort excuus te zijn voor influencers om als gekken te kunnen consumeren want Ik DOnEer HEt TOch WEer. Net als Sereen met haar 'ik koop echt geen nieuwe kleding meer behalve dat ik iedere week een shitload aan NAKD kleding aanneem maar ja dat wordt ‘gedoneerd’! Behalve dat ik bij Sereen al helemaal niet geloof dat ze alles doneert en het bij Mas nog maar moet zien, slaat het ook helemaal nergens op om zo te redeneren. Dan kun je het gewoon lekker goedpraten voor jezelf dat je zo’n bizarre koopdrang hebt.

9 likes

Dat ze echt onnodige dingen gaat bedenken of zoeken om een make-uptasje te kopen. :sweat_smile:

4 likes

Dat horloge gedoe :gun:

Mas met volle overtuiging “die wordt meteen gejat, met geweld, gevaarlijk”

Klinkt echt als m’n oma die ook nooit het huis uitkomt en denkt dat het daarbuiten het wilde westen is.

En daarna een verhaal

“Ja we waren een keer in een winkel en die man zei dat hij er al 40 jaar werkte en Rolex echt kut was” en dan door blijven gaan dat Rolex geldverspilling is omdat ze dat eenmalig van een of ander persoon heeft gehoord = direct de waarheid.

Kortom, ze begint met dat ze niks met horloges heeft/ervan weet en na 5 minuten ratelen weet ze toch echt zeker dat sure horloges gevaarlijk zijn en Rolex kut.

55 likes

Live in the bubble :roll_eyes:

4 likes

Maar zo is het toch altijd bij haar. Random ĂŒberchauffeur heeft het over dat cupping en een dag later ligt madam op een tafel om het te laten doen. Hoop echt dat iemand een keer vol overtuiging een of ander onzinverhaal aan haar vertelt en zij dat dan vervolgens met dat irritante betweterige toontje aan haar volgers vertelt en ze enorm door de mand valt.

34 likes

Ja en vorige week had ze zoveel make up tasjes dat ze niet meer wist waar ze die moest laten. Misschien kan ze deze gebruiken om haar make up tasjes in te bewaren?

In ieder geval koopt ze zelden zoiets voor zichzelf en denkt ze er goed over na.

8 likes

Plintenladdertjes zijn echt de shit!!

10 likes

" Jaa ik heb een design plintenladder gekocht want anders kan ik er niet goed bij. Mja zon gewone plintenladder vind ik zo lelijk"

Mascha na dat gesprek in dr storys

“Wie weet waar ik een mooie plintenladder kan halen want ik kan dr niet bij en miemiemie”

8 likes

Mascha leeft in een bubbel, maar ik vind deze opmerking van haar niet zo gek. Zie bijv:

Ik ken verschillende mensen die hun dure horloge niet (meer) dragen of hebben verkocht, het is simpelweg zo dat zo’n horloge je tot een interessant doelwit maakt (wat een “normaal” horloge niet zou doen), en dat zulke diefstallen (zowel in de vorm van gewelddadige straatroven, als met “voetbaltrucs”) geregeld plaatsvinden. Zou 'm zelf ook niet met een fijn gevoel dragen.

2 likes

Gepubliceerd 11 september.

5 dagen geleden.

Suspicious.

Is Foefje lid van de redactie?

Weer eens de vlog van massa van vandaag proberen kijken. Niet doorheen te komen zeg

Vroeg me na enkele minuten wel af: “huh, waar is de baby?” Omdat het er zo lang niet over ging.

Wel heerlijk hoe ze in het begin elkaar niet laten uitpraten en massa gewoon stug 3x opnieuw aan haar verhaal begint :ok_hand:

8 likes

Ik ken ook echt niemand die dit heeft. Zou zo’n ding niet eens herkennen denk ik?

Duurste horloge in mijn omgeving is een wanstaltig geval van Michael Kors​:joy::joy::joy:

4 likes

Jemiggg hoe gaan deze mensen met elkaar zijn als ze bejaard zijn?
Kan hij niet lekker een dagje afspreken met vrienden ofzo? Of gewoon
 even weg

5 likes

Waarom zou je heel veel geld willen betalen om de tijd af te lezen?

Dat kan ook gewoon gratis op je mobiel
#tip

28 likes

Wil niet de indruk wekken dat ik een of andere fancy lady ben hoor, mijn omgeving is allesbehalve PC Hooft, er zijn gewoon een paar figuren die zulke horloges dan leuk vinden.

Als ik op m’n mobiel kijk voor de tijd ben ik zo twee minuten verder door alle meldingen die me afleiden, en als ik hem dan weer wegstop weet ik nog niet hoe laat het is :upside_down_face: Ik vind het dus wel fijn om een horloge te dragen en zie het ook een beetje als accessoire (heb er 2 en kies er dan een op basis van m’n outfit). Duizenden euro’s zou ik er dan weer nooit aan uitgeven, maar dat geldt ook voor kleding/schoenen/etc

4 likes

Sommige van die horloges zijn echt kunstwerken. Alles met de hand gemaakt, de beste materialen, perfect afgesteld. Dat is gewoon geld waard, het is geen casio van twee tientjes (die ik zelf om mijn arm heb overigens, ook niks mis mee). Misschien niet zoveel als waar sommige voor gaan overigens, maar dat is vraag en aanbod.
Rolex is echt voor proleten. Zij creëren overigens bewust schaarste, waardoor ze heel exclusief lijken, terwijl ze makkelijk meer horloges zouden kunnen maken. Maar dan wil de nouveau riche er niet meer mee lopen natuurlijk

Wow dank je voor deze geweldige tip. Je bent een ekte influencer, you make my life so much better

E6DVH8T8

26 likes