Beutyblogtopic XL #10

Volgens mij doneren al die infleuncers hun nakd prul? Zie het iig ook op de UW van monica geuze en kae sutherland (?) staan??
En Noor verkoopt het vast bij haar sales.

Wie van hen zie je nu ooit, los van de betaalde hauls, in nakd kleding lopen?

Gelukkig heeft Mas nu wel een authentieke djellaba met donutprint besteld!

55 likes

Ik dacht dit is een grap, maar for realšŸ˜­

8 likes

Over welk pakketbezorger had Mascha een rant?

Ik krijg zaterdag een pakket bezorgd door Dynalogic. :thinking:

3 likes

Dynalogic hahaha

6 likes

Ik toevallig morgen, ben heel benieuwd

Dit idd, dan heeft hij zoā€™n diepe V dat je borsten eruit vallen. En met een normale maat moet je hem helemaal ophijsen ofzo haha ik zie echt niet hoe dat handiger is dan andere kleding

1 like

Ze heeft dus een donut djellaba gekocht van Pockies?
Deze?

Om borstvoeding in te geven?

46 likes

Vandaag een vlog waarin Mila bijna niet voorkomt, bijna weer zoals vroeger. Alleen is Gregor echt extra irritant. Bij alles wat Mascha probeert te zeggen onderbreekt hij haar.

12 likes

En dat orgasme over een onhandige Dior-toilettas die niet mee op reis kan, is ook echt vreemd.

7 likes

Alsof ze een belangrijke aanschaf voor in huis moet doen ofzoā€¦mijn hemel het is een MAKE UP TAS. En nog eens een spuuglelijke ook.

6 likes

Wat voor een toilettas? Nu ben ik benieuwd haha

1 like

Edit: plaatje laadt niet bij mij, je ziet ā€˜m als je op het witte vierkantje klikt!

Oh bijzonder! Ik heb nog niet gekeken, maar in een andere vlog een paar dagen geleden had ze het er nog over dat ze te veel make-up tasjes hadā€¦

8 likes

Maar ze wil die Dior tas gewoon in de kast zetten om luiershit van Mila in te doen :woman_shrugging:t4:

Soort bakjessysteem lifehack maar dan de dure versie

20 likes

Koopt ze die niet ook elke keer weer opnieuw bij de Victoriaā€™s Secret?

Mijn god hoeveel zooi heeft een mens nodig.

2 likes

Hahaha dacht al deze! ofja het model.

@Spaarlamp omg voor luiershitā€¦ tssss daar gebruik je een LV speedy 30 voor.
Meine gute

3 likes

Hahaha mijn hypotheek is per maand nog minder dan dat.

5 likes

Hoe kan een jurk handig zijn om te voedenā€¦ lijkt me eerder dat je een vest ofzo koopt. In elk geval iets wat open kan aan de bovenkant.

5 likes

Ik volg zelf Mascha niet maar ik kijk wel eens op haar profiel als ik hier iets lees waar ik meer van wil lezen/zien. Ik zie het hier vaak over de 5 (?) kinderwagens gaan die ze hebben aangenomen, maar een snel rondje op hun profielen zie ik ook al 3 draagzakken, waarvan we vast kunnen stellen dat ze die ook hebben gekregen.

Ik weet dat ze zeggen dat ze straks alles gaan doneren, maar jemig. Naast 5 kinderwagens ook nog eens (minstens) 3 draagzakken aannemen.

1 like