Beutyblogtopic XL #10

Nieuw hier maar oh boy. Wat is dat toch met de Beutyblog dames?
De ene rijdt zichzelf in de vernieling door de mensen die haar comfortabele levensstijl onderhouden tegen de borst te stoten, de andere leeft in een bunker vol spullen waarvan ze denkt dat het nog steeds niet voldoende is en dan is er nog eentje die denkt dat ze filosofische uitspraken zelf heeft bedacht :sweat_smile:.
Wat was het vroeger toch simpeler hé.

27 likes

Ik denk dat het punt van @Mowi is dat je voor die doeleinden genoeg andere kleding kan dragen en het nu een beetje overkomt alsof ze een djellaba wil kopen (krijgen) puur om thuis in te chillen en handig borstvoeding mee te geven. Daarbuiten zal ze het niet gaan dragen. De vraag is denk ik dus vooral: waarom een djellaba als ze ook een van haar honderd Nike Swoosh-jurkjes aan kan doen.

(Correct me if I’m wrong)

15 likes

Oei, heeft Twan per ongeluk Hippocrates de credits gegeven in plaats van Cynthia?

135 likes

Ik kan niet antwoorden voor @Mowi maar ik denk dat het dwars zit dat Mascha weer een beetje interessant loopt te doen met iets van een andere cultuur terwijl ze daarbuiten dat soort dingen niet draagt en er verder ook geen aandacht aan lijkt te besteden. Daarnaast wil ze het voor o.a. borstvoeding terwijl er al meteen gesteld wordt dat het kledingstuk daar eigenlijk helemaal niet geschikt voor is.

Van mij mag Mascha aandoen wat ze wil, maar de vraag is denk ik een beetje waarom wil ze nu perse dat kledingstuk uit een andere cultuur terwijl ze zelf een bunker vol met miljoenen chill outfits heeft.

24 likes

Ik ben het met je eens dat Mascha echt zoveel kleding koopt en ik denk ook dat ze vast genoeg heeft waarin ze prettig borstvoeding kan geven, maar tegelijkertijd snap ik eigenlijk wel waarom iemand een djellaba thuis wil dragen. Vooral als je een fijne van katoen hebt.

3 likes

Dan heeft ze ook dat goed recht. Het is alleen vervelend dat Mascha weer een hele story moet wijden aan de zoektocht naar een djellaba terwijl het blijkt dat ze op elke hoek van de straat te krijgen zijn; ze zogenaamd zo’n multiculturele vriendengroep heeft waar ze deze vraag ook had kunnen stellen; ze al genoeg kleding heeft en weer pretendeert dat ze er nu EINDELIJK een aan moet schaffen alsof ze het er al vijf jaar over heeft gehad maar in de werkelijkheid is dit de eerste keer dat ze het benoemt. Om dan nog maar achterwege te laten dat het weer klinkt als een spon-schooi.

Nogmaals, ze moet dragen wat ze wil, maar het gaat een beetje om de manier waarop gok ik.

23 likes

Ik zag dit gister bij Serena en vind het zo’n raar bericht. Koop niks nieuws meer, zo veel mogelijk tweedehands maar wel naked want spon maarja dat wordt toch gedoneerd dus boeie. Vind dat echt zo raar?

45 likes

Gedoneerd = verkopen

28 likes

Vraag me ook af wat NAKD hiervan vindt. Kan toch niet de bedoeling zijn dat Serena die kleding krijgt en ook grotendeels meteen weer weggeeft /verpatst?

2 likes

Benieuwd hoe lang dit standhoudt. Nu is ze even in de ban van tuttige bloemenjurken, maar ik weet zeker dat ze voor december wel iets nieuws post dat ze ‘maanden heeft lopen eyeballen’.

En kleding doneren? Sure Jan.

8 likes

Serena doet dit al wel langer!

Ik wilde de video posten van Krijg de Kleren met Bobbie Bodt, waar Serena vertelt dat ze al meer dan een jaar geen nieuwe kleding heeft gekocht, maar ik kan die video niet meer vinden :hushed:

Sorry, maar dan heb je dus dit soort principes en ga je reclame lopen maken voor zoiets niet-duurzaams als NAKD? Lekker hypocriet influencergedrag weer.

14 likes

Ze schaamt zich niet voor de spon, sterker nog ze is er trots op, want herenhuis en ze is lekker

57 likes

Oh ja, ik vergeet wel eens dat ze zo lekker is.

10 likes

En single mom hĂš!!

3 likes

Waarschijnlijk maakt het ze niet eens iets uit
 Gaat hun om de exposure van hun merk/product. Als ze daar maar weer provisie en (nieuwe) klanten uit halen

Althans dat denk ik. Maar ik zit totaal niet in de wereld van marketing enz dus heb ook geen idee haha

Ik heb echt het idee dat alle influencers die NAKD spon krijgen de kleding buiten de advertorials helemaal niet dragen en meteen weer doorverkopen. Anna Nooshin, Noor, etc.

1 like

Denk niet dat het goed werkt als je weet dat die persoon daarna de kleding weer dumpt en daar eerlijk over is. Dan komt het niet ‘oprecht’ over.

Ja hier ben ik ook benieuwd naar. Tijd geleden viel me ook op bij een andere influencer die dan outfit foto’s post en dat enkele dagen erna haar outfits verschenen op haar united wardrobe account. Met kaartjes er nog aan en de tekst: ‘slechts een keer gedragen’. Hoe Eerlijk/authentiek is je instagramaccout (of jij zelf) dat je outfits ‘verkoopt’ aan je publiek die je zelfs dus niet eens in je kast wil hebben. :woman_shrugging:t3:

2 likes

Sarah R heeft dat ook, in de vlog vertel ze doodleuk aan haar vriendinnen dat ze al heel lang geen nieuwe kleding heeft gekocht/gehaald :joy: Elke week een nakd of chiquelle (?) shoplog.

4 likes