Beutyblogtopic XL #10

Ik heb ook nog groeispurtjes maar die bestaan juist uit vetrolletjes.

70 likes

Ik vind vooral dat wij niks hebben te zeggen over vetrolletjes bij een ander :+1:t2:

24 likes

Ja, maar toch moet mascha doen :confused:

Zijn er hier nog meer die in spanning zitten wachten op Nikkieā€™s palette? Realiseerde me toen ie uitverkocht was pas dat ik het eigenlijk echt moet hebbenā€¦

5 likes

Ja ik zit ook te wachten! Hoop dat ik hem vandaag kan kopen. Had toch spijt dat ik hem de vorige keer niet had gekocht haha

Ja ik ook! Had m nog in mn mandje zitten ook. Ben vandaag al de hele dag op insta en mail aan het refreshen.

ā€œZe zijn onderdeel van jouā€

Er bestaan zat mensen zonder vetrolletjes hoor Mas

5 likes

Same. Wilde verstandig zijn en geen geld uitgeven. Zoveel spijt :cry:

2 likes

Nikkieā€™s palette is nu te koop!

8 likes

Gelukt! Dankje dankje dankje :inlove:

2 likes

Yes, heb hem gekocht!

1 like

THANKS MEID!! je was eerder dan de email

1 like

Dank je! :smiling_face_with_three_hearts:

Hahaha mooi ook! Heb gewoon af en toe die pagina zitten refreshen en had een voorgevoel dat het wel weer rond 17:00 zou zijn net als de vorige keer. Fijn dat dat klopte :biggrin:

3 likes

ik hoop trouwens dat er dit keer weer zoā€™n popsocket bij zit! mijne is toevallig stuk. maar zie hem dit keer niet bij de bestelling staan. hmmm :frowning:

Als hij er niet bijzit en je wil er graag een kan ik je de mijne wel opsturen (of je kan hem op komen halen in Utrecht mocht dat in de buurt zijn), ik gebruik hem toch niet! Moet je maar even dmā€™en. Ik heb de gekleurde trouwens.

1 like

Jaaa ik heb het ook besteld! Gelijk wat extra random kwasten erbij. Super veel zin om mee te gaan spelen!

1 like

Let jij ook op?

he wat super lief! nieuw zijn die krengen iets van 15 euro dus heel graag! zal je op de hoogte houden!

1 like

Jaaa ik heb hem nu ook! Ben echt mega blij.

1 like