Ik heb hem ook
Ik ook! In eerste instantie sprak het palette me niet per se aan maar nadat ik een aantal looks heb gezien vind ik het toch een erg tof palette. Helemaal voor die prijs. Ben benieuwd!
Haha same! Had hem de eerste x zelfs in mn mandje gedaan al was nu zo panisch dat ik niet eens extra kwasten of iets anders durfde te kopen
Weet je wat ik nou zo erg vind, dat ik al de hele dag zin heb in die kaasbolletjes met crème, kan het niet uitstaan van mezelf, zo beïnvloedbaar
Fijn dat je hem hebt kunnen bestellen! Dat panische deel ik. Ik had gisteren alvast mijn mandje gevuld met andere dingen en een account gemaakt. Lukte vandaag het afrekenen niet. Toen werd ik wel even zenuwachtig, maar volgens mij is het palette nu nog niet uitverkocht😂
Op sbs is nu Steenrijk straatarm met die coach van de Sint, John Slabberdinges. Dat huis!!!
Brb even laten omscholen tot coach
Het goede nieuws is dat je daar helemaal geen scholing voor nodig hebt!
Ik ben ook alweer terug!
Is dit hun huis? Ik begreep dat ze dit huis gehuurd hadden
Nee I know Vet overdreven van mij hahaha
Had ook nog eens 10% korting, dus had echt veel beter kunnen scoren maarja
Zij handelen in luchtkastelen hoor, niks is wat het lijkt bij zulke types
oh wel toepasselijk dat die vrouw kanker heeft gehad, misschien kan ons jannet haar helpen met haar stichting!
Zou kunnen hoor, dat heb ik niet meegekregen. Maar als ze dit kunt huren dan hoef je zeker geen medelijden te hebben.
John zei net ‘het weekbudget is €1750 per week’.
Hoe moet je in godsnaam 1750 eu uitgeven per week, elke week? Dan staat je huis toch binnen no time vol met… ja, wat eigenlijk?
Ja bizar, maar hij komt wel hartelijk over en zij ook wel viendelijk, alleen wat minder warm
Volgens mij doelden ze met hun uitspraak over huren op de huizen waar ze in wonen als ze op Bali zijn? Maargoed ook als je dit huis voor de lange termijn kan huren zit je er warmpjes bij hoor haha.
ik vind ze ook verrassend hartelijk! beter dan die wazige vibes op hun website
Nou, er staat dus bijna niks in dat huis
Ik zit nu ook Steenrijk Straatarm te kijken… en ik trek echt álles in twijfel. Dit een soort gratis advertentie voor hun bedrijf en advertenties geloof ik ook nooit. Is dit huis niet toevallig op Bellvilla te vinden ofzo?
Edit: aanvulling;
Ik hoor hem net zeggen ‘dit vind ik al bijna te klein voor 2 personen’. Gast, flikker op! Leuk dat je loaded bent en je een groot huis kan veroorloven (of je zo voordoet) maar vergeet even niet dat het grootste deel van NL niet zo bevoorrecht is en in een ‘normaal’ huis woont. Bleghhh
5x per week personal trainer, om de 3 weken nagels doen, en heel veel gezonde superfoods begrijp ik
Wel schattig hoe blij die arme familie is