Beutyblogtopic XL #10

Meine gute ik zit echt te wachten tot de vent hier een weekend weg is. Kan daar echt van genieten.

6 likes

En ik maar denken dat ik de ergste persoon ter wereld ben dat ik er van geniet dat hij late dienst heeft :grin:

3 likes

Had hem de vorige keer niet besteld om geld te besparen, maar ja…

23 likes

Jaa dat zag ik ook ze gebruikt het vaak als basis ofzo. Ik zie het mensen wel vaker doen maar zelf nooit geprobeert, lijkt me mooi voor dat moment maar heb niet het idee dat het lekker blijft zitten. En lip-safe producten zijn niet per se eye-safe etc.

Dat je man meer thuis is lijkt mij ook fijner. Maar dat 24/7 lijkt mij gewoon niets. Aan de andere kant als je net als haar echt de eerste weken grotendeels bed moet/wilt blijven is het wel fijn als hij dat kan opvangen zodat je die mogelijk überhaupt hebt.

Ze zijn buiten de ring he. Straks stranden ze daar en is daar in de buurt alleen een jan linders ofzo.

18 likes

Het gaat om foef en foef die al VER voor de komst van de baby non stop samen zitten ondergedoken en dat sommige mensen dat niet fijn zouden vinden.
Het gaat niet om ouderschapsverlof

3 likes

Is ze wel gewend want die meid woont buiten de ring

4 likes

Ik vraag me echt af of de foefjes nog naar Dubai zouden zijn gegaan in november als er geen Corona was. Ik vermoed zelf van niet.
Als ze dít al zo’n onderneming vinden.

€380 per nacht!!!

Grote vraag is denk ik eerder of Cynthia nog naar Curacao gaat in november

12 likes

Ik zie nu echt een pizza bezorger voor me die hakkend door een jungle naar de foefs op zoek gaat :joy::joy:

15 likes

Had ik nu maar Paint tot mijn beschikking. :joy:

4 likes

Hahha hardop hier om aan het lachen. Ik zie het ook helemaal voor me :joy:

1 like

Nope. Ik zag een storie van haar voorbij hierover komen.

'Jullie hadden hiero een pizzaatje besteld?"
giphy

133 likes

Hahahaha ik zit echt letterlijk te schuddebuiken :joy:

4 likes

Heerlijk​:joy: ik bedoelde heel iets anders maar dit is veel leuker :joy:

1 like

Hmm… massa’s stukje op insta over vetrolletjes.
Niks mis mee om ze te hebben, maar ze gaat wel even voorbij aan het feit dat vetrolletjes bij babies een belangrijke functie hebben. En bij volwassenen niet perse nodig zijn.
Tenzij dat je op je 34ste nog groeispurtjes hebt natuurlijk…

25 likes

19 likes