Beutyblogtopic XL #10

Wow dit is echt zo’n standaard Sim.

38 likes

Echt precies dít. Ik kan het niet aan :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Hahaha Mascha: kijk allemaal NATUUR (filmt een paar bomen en een stukje grasveld)

30 likes

Ja dat ziet je natuurlijk nooit als je niet buiten komt

15 likes

Ik vind de vlog echt ouderwets aandoenlijk.
Die voorbereidingen voor 1 nachtje weg. Inpakken alsof ze in drie weken de Himalaya gaan beklimmen, de overdaad aan snacks en inderdaad het filmen van een grasveld wat voor overweldigend natuurgeweld door moet gaan.

Echt heel schattig allemaal. Ze hebben het zo leuk met elkaar.

36 likes

Terwijl ze een bij hen bezorgde pizza eten :smiling_face_with_three_hearts: daar is die bezorger een heel eind voor komen survivallen!

26 likes

Dit vind ik ook zo leuk aan hun. Ze zitten gewoon 24/7 op elkaars lip en alsnog hebben ze het gezellig. Is bijna mijn grootste nachtmerrie om zoveel tijd met mijn vriend te spenderen😋.

14 likes

Heb het volgende uitstapje voor de Foefjes gevonden: camperen en toch een bunker-ervaring!

45 likes

Ik vind het vooral weer verbazingwekkend hoeveel eten ze bij zich hebben. Waarom 2 zakken marshmallows? En dan die borreldingen en nog pizza en weet ik wat nog meer.

Ik ben zelf echt een vreetzak, maar dit vond ik echt wel heel erg veel weer. Blijf me daar bij hun echt over verbazen. Dat ze niet kotsend boven de pot hangen na zo een dag

7 likes

Haha sorry maar dit snap ik ook nooit zo goed. Je vindt het in principe toch fijn om met je partner te zijn? Kan me voorstellen dat de hoeveelheid die Mascha en Gregor samen zijn te veel is voor sommigen, maar “bijna grootste nachtmerrie” lijkt me ook niet helemaal normaal

12 likes

Love haar, alleen in de video’s die ik heb gezien gebruikt ze vaak een techniek met vloeibare lippenstift als oogschaduw en dat is dan weer niet mijn ding.

1 like

Niet normaal? Dat vind ik erg ver gaan.

Ik heb persoonlijk erg veel behoefte om soms alleen te zijn. Even opladen.
Het zou oprecht voor mij ook een nachtmerrie zijn om 24 uur per dag, zeven dagen per week een partner om mij heen te hebben. Nooit even een momentje alleen. Het zou mij compleet uitputten.

27 likes

Hahaha zelfs met je favoriete persoon kan het toch zijn dat je niet maandenlang 24/7 bij elkaar wil zijn? Het moet wel je favoriete persoon blijven. Dat zou bij mij heel snel omslaan als we zoveel samen moeten zijn.

10 likes

Dat ze het meenemen wil niet meteen zeggen dat ze alles ook op eten toch, misschien eten ze 1 koekje uit een pak en nemen ze m weer mee naar huis. En als ze het wel opvreten, lekker toch. :woman_shrugging:t4:

1 like

Oh ja heb precies hetzelfde hoor. Woon samen en ben soms ook blij als m’n vriend even 1 of meerdere dagen van huis is. Maar tegelijkertijd kan ik me ergere personen bedenken om zoveel tijd mee te moeten spenderen. Van alle mensen die ik ken kost hij waarschijnlijk nog het minste van m’n energie. Dus dat bijna je ergste nachtmerrie noemen vond ik gewoon wat overdreven.

Misschien moet je dan “bijna ergste nachtmerrie” iets minder serieus nemen?
Het is maar een superlatief, lijkt mij.

7 likes

Oké sorry

1 like

Tuurlijk is dat niet echt mijn grootste nachtmerrie. Maar echt maandenlang samen zonder ook maar enige onderbreking van even een boodschapje of een wandeling lijkt me echt niet prettig.

3 likes

De restock van Nikkie’s palette is morgen! Weet niet of hier nog mensen zaten die toch spijt hadden dat ze m niet hadden besteld?

7 likes

Oooooh dank dank!!! Meteen ingeschreven voor de mailinglist :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like