Hier ook, daarvoor hadden we de newborn in de yoyo zen. Ging prima en ik vind m praktischer en mooier dan die Joolz tractoren.
800 is helaas niet zo duur in de kinderwagen wereld.
Ik vond 400 ook kneiterduur voor een buggy hoor maar hij is het wel waard vind ik.
Heeft ie wel gouden vleugels??
Huhhh dat stukje dat ze niet meer weet hoe ze in moet pakken, want ze is al 8 maanden niet op reis geweest??? I CAN NOT RELATE
Dit gaat te ver
Ze is wereldvreemd!
Mas is out of the bunker en de vlog is meteen 23,5 x zo leuk haha
Ik schrok echt van Jessie’s oranje wenkbrauwen, de salon waar ze is geweest voor haar pmu staat supergoed bekend maar dit ziet er echt niet uit
Ze is ze weg aan het laseren zei ze in de video met action makeup.
Kennen jullie Regina (Picturresque) al? Ik vind haar videos zo fijn en snap niet dat ze niet veel groter is!
Hahahaha ahh Mas en Krek die helemaal op avontuur gaan naar ‘de natuur’ in ‘een hutje op de hei’… in Weesp . Wel herkenbaar, ik was vorige maand een paar dagen op Vlieland (ok dat is iets verder van huis dan 30 minuten op de fiets) en ik voelde me na al die corona opsluiting ook helemaal op verre reis.
Haha ik ga stuk! Weesp, zo ongeveer een buitenwijk van Amsterdam :’) Hoeveel ze ook meenemen, het campingbedje, maar dan ook dat hele houten bednest? Haha wel echt leuk om te zien hoe blij en enthousiast ze zijn
Sterker nog, Weesp is sinds vorig jaar gemeente Amsterdam! Hahahaha. Maar ik snap het wel, met zo’n kleine baby is het toch lekker dat je niet ver hoeft om eruit te zijn.
Toch knap dat ze pizzas hebben laten bezorgen in een hutje op de hei
Op dit soort momenten moet ik altijd denken aan mijn tijd bedienen bij een Chinees restaurant. Na onze dienst mochten we altijd een gerecht kiezen, maar altijd maar Chinees eten is ook saai. Dus lieten we wel eens wat bezorgen.
Heerlijk de kop van een bezorger als ze het restaurant inlopen met de vraag “heeft hier iemand shoarma besteld?”
Het zal aan mij liggen maar ik snap niet waarom ouders steeds praten over ‘de baby’. Net als de vlogtitel van Mas, waarom niet ‘’nachtje weg met *naam baby’
omdat dat ook de hond/kat/buurvrouw had kunnen zijn en baby levert meer clicks op.
Als mensen dan gaan zoeken op “nachtje weg met baby” omdat ze daar bijvoorbeeld info over willen, komen ze wellicht op deze video.
Ik heb dat ook met ’ de kleine’. Daar walg ik van weet niet waarom precies maar brrr.
Maar dit is ook wel Mascha-eigen. Ik ergerde me er ook altijd aan dat als het over Gregor ging ze vaak zijn naam niet schreef/zei maar altijd “Hij”.
Op de onderste thumbnail lijkt dr kapsel… kort