Beutyblogtopic XL #10

Het is een jurk :smile:

1 like

Die hebben ook nog niet eens al die systemen en life hacksā€¦ :scream:

Mijn life hack: KOOP NIET ZOVEEL SHIT

17 likes

Cynthia staat niet meer op de dyson spon lijst. Die moest zelf een airwrap kopen zie ik op Instagram.

11 likes

Willemijn en Martine hadden hem ook allebei zelf gekocht (of nou ja, op de zaak 2 gekocht zeiden ze). Die hebben hem echt superuitgebreid getest, leuke video was dat! Al waren ze niet zo kritisch over hoe snel het uitzakt.
Wie hebben hem wel gekregen dan?

1 like

Die kinderwagen leek me wel echt super handig. Maar ik zocht net hem net even op, blijkt dat dat ding ā‚¬800 kost?!!! Wie koopt zoiets

Volgens mij heeft Mascha hem gekregen. Jiami ook. En
beautyNezz heeft destijds opzetstukken gekregen.

1 like

Dacht dat Jill er ook 1 had gekregen een tijd geleden.

Het zal je verbazen hoe duur 9 van de 10 kinderwagens die je in het straatbeeld ziet, bijvoorbeeld die van Joolz en Bugaboo. Ik zou alleen niet zoveel geld uitgeven aan een reiskinderwagen.

Is dit niet heel raar? Hoe is dit een zakelijke aankoop?

Omdat je er in je video over praat zeker. Goh influencers kunnen letterlijk Ɣlles wel zakelijk aanschaffen, boodschappenshoplog (lol echt het saaiste ever): zakelijke aankoop!

2 likes

Liefs, Lotte

1 like

Ik weet niet of dat raar is, ze hebben er wel echt een specifieke video over gemaakt en gebruiken hem verder ook nog wel in videoā€™s.
Dus wat dat betreft is het een zakelijke aankoop.
Maar ze gebruiken hem natuurlijk ook privƩ, dat is dan misschien mooi meegenomen.

Ik weet ook niet of ā€˜op de zaak kopenā€™ gewoon betekent dat ze het geld van die rekening gehaald hebben in plaats van van hun privĆ©rekeningen of dat er verder nog meer voordelen aan zitten zoals belastingvoordeel. Misschien is dat niet zo?
En als het wel zo is zal het wel gewoon mogen, ik ben echt slecht op de hoogte.

2 likes

He?

Haha sorry.
Lotte loves beauty is nu Liefs, Lotte en zij reviewt ook boodschappen. Vraag me af of je dat ook af kan trekken als vloggers.

1 like

Nou ja als je kinderen je verdienmodel zijn kan ik me er wat bij voorstellen :joy_cat:

3 likes

Tragisch

1 like

Ja dat laatste bedoelde ik. Mijn eigen kinderwagen kostte ook meer dan ā‚¬850 (gelukkig tweedehands kunnen scoren voor de helft). Maar die yoyo buggy zag er totaal niet comfortabel uit. Er was volgens mij nauwelijks demping, dus niet echt geschikt voor lange wandelingen. Je moet toch al serieus in de slappe was zitten als je ā‚¬850 uitgeeft aan een buggy, waar je dan sowieso nog een ā€˜echteā€™ kinderwagen naast moet kopen.

Best ironisch trouwens dat ze zoveel kinderwagens hebben terwijl ze amper buiten komen haha

Edit: oeps sorry voor dit kinderwagen geneuzel ik dacht dat ik in het mommybloggers topic zat

3 likes

Ja dat is helemaal waar, het is wel belachelijk als dit niet je enige wagen is. Ik dacht even dat je niks van kinderwagens wist, voor ik zwanger was dacht ik dat 500 euro heel veel zou zijn voor een wagen. Helaas valt dat tegen.

1 like

ja haha ik denk niet dat er nu grootschalige btw-fraude plaatsvindt met haardrogers :laughing: maar ja je moet zakelijk gebruik kunnen aantonen idd, en over privƩgebruik moet je doorgaans gewoon btw betalen.

3 likes

Yoyo buggies zijn rond de 400 hoor, wij hebben er nu 1,5 jaar eentje en ik vind het ideaal :slight_smile: