Ja stom van mij! Misschien moet hij in wat meer spon posts verschijnen dan herken ik hem ook sneller
Mascha die in de vlog van vandaag zich afvraagt hoe het met de winkels in Amsterdam gaat, maar wel ondertussen Ă lles online koopt terwijl ze vlakbij de lokale winkels woont. Eh?
Ik vond het wel verfrissend dat ze eindelijk een keer buiten de bunker waren en dit ook filmden
Wil net zeggen. Foefs in the wild, ik kreeg bijna een wegtrekker.
Blijf het altijd bijzonder vinden hoe de foefs de auto pakken in Amsterdam. En dan verbaasd zijn over dat ze ergens aan de gracht aan het laden en lossen zijn.
Als je nooit buiten komtâŠ
Dit doet ze al zo lang. Volgens mij was een van de redenen om naar Aâdam te verhuizen ook om niet meer met de auto te hoeven, maar jaâŠ
Nouja er gaan 100en mensen met het OV met een baby. Volgens mij is dat niet zoân ramp. Ik denk dat ik in Amsterdam liever met het OV zou gaan dan met de auto, 1 groot drama. Ook met baby.
Massa heeft 8 maanden niet gereisd en ze weet niet meer hoe ze in moet pakken
Om half 2 's nachts beginnen terwijl de taxi om 7 uur komt toch?
En vooral niet vergeten van te voren een speciale comfortabele travel-outfit aan te schaffen (en dan voor de terugweg een andere kopen terwijl je inmiddels minstens 50 leggings hebt)
Haha jeetje hoe doen die plebejers die maar 1 keer per jaar (OF ZELFS MINDER!!!) op vakantie gaan dat toch?!
Gewoon voordat je vertrekt een paar âwhatâs in my koffersâ kijken en inpakken wat de influencers doen!
Wat een spannende dingen maakt ze toch allemaal mee! Een wandeling door de PC Hooftstraat en nu koffers pakken Snap dat ze het heftig vind allemaal!!!
Zeg me dat dat een jurk is en geen legging broekpak aub.
En dan hebben ze ook nog een yoyo kinderwagen. Of zoals Mas het noemt: âeen reiswiegââŠ?!
4 fucking kinderwagens hebben ze, ik blijf het bizar vinden.
Plus hoeveel draagdoeken/zakken waaronder zoân mega dure artipoppe?
Ik bedoel als ik influencer was, had ik ook alles aangenomen⊠maar niet duizend kinderwagens hahaha
Verhongeren zullen de zeker niet!