Inderdaad! Lekker je nagels lakken en met een jurk op de bank, ik wou dat ik zoveel schijt had!
Ik wordt wel echt galisch van elke dag bestellingen die worden uitgepakt en dan het verantwoorden waarom het besteld moest worden… maar zo te lezen ben ik niet de enige…
Ik vind dit internetpesten naar de kat echt niet kunnen hoor!
Vandaag begint Mascha’s vlog heel leuk met klaarmaken om op pad te gaan en opeens #zappp# het is avond en ze zit thuis haar bestellingen weer te unboxen. Dacht even dat mijn youtube vooruit sprong, maar het filmpje is zo…wat een opbouw en wat een teleurstelling.
Slapend rijk worden. Hun huis moet toch uitpuilen zo onderhand van AL die spullen ?!?
Hun huis puilt uit van de zooi.
Het is een cyclus van hoarden en opruimen. Straks krijgen we allemaal opruimvideos.
Daar moest ik laatst nog aan denken, je ziet het bij veel van die ‘thuisvloggers’. Apart fenomeen. Soort groundhog day (maar dan niet op één dag, dus deze vergelijking slaat eigenlijk nergens op )
Ja ze heeft het dan over het eten van haar moeder, was leuk als ze dat dan had gefilmd ofzo
Een van die katten is verdwenen. Die zou bij haar zusje gaan wonen. Ik ben ook niet stan genoeg om nu te zien welke kat dit is
En er is nog steeds maar 1 kat te zien haha dus mysterie is nog niet opgelost
Maar is dit die kat die vorig jaar een MRI moest waar verspon niet voor wilde betalen? Of is die inmiddels gaan hemelen?
Die was toch op magische wijze genezen door andere voeding?
Ja precies, eten laten zien waar je vooraf nieuwsgierigheid over wekt zou al heel ceel verschil maken. Dat haar moeder niet op beeld wil kan ik heel goed begrijpen verder.
Volgens mij is dit de mri kat en zou die andere naar een van haar zusjes gaan omdat c & c steeds slechter met elkaar gingen.
Ah, zo.
The mistery continuous…
Ooh inderdaad! Had ik helemaal gemist op IG! Gelukkig is het raadsel nu opgelost
Fijn. Kunnen we weer rustig slapen.
Nou, feitelijk staat er niet dat Coco er woont. Er staat dat hij niet aan de planten knabbelt, dat kan ook zijn omdat hij bij haar zusje woont, omdat hij met George mee is of omdat hij dagelijks een MRI ondergaat om daarover te vloggen op katten Instagram…
Iedereen ziet toch dat dit clarence is
Ja of op z’n minste die fucking legging aandoen en laten zien hoe hij zit
Nou ik kijk al uit naar de opruimvideo’s, ik kan daar echt van genieten