Beutyblogtopic XL #10

Ja, dat slaat helemaal nergens op. Het doel van die post was gewoon om iemand belachelijk te maken. Vrijheid van meningsuiting mijn reet.

1 like

Omggg ik wil dat pizza pak. Echt het ultieme pak om iemand mega te irriteren maar hij kan niet zomaar weg muwhaha.

3 likes

Mascha heeft geen smaak
Die loopt ook nog steeds in die afschuwelijke Jos V samenwerking jurk. Daarvan had je toch ook gehoopt dat die na een jaar ‘helemaal uit elkaar was gevallen’
Instant oogbalaids

6 likes

Hoe is die uitgesneden foto van gregor anders dan die post daarboven? Die heeft ook gerust 50 likes en is toch ook niet aardig ofzo.

5 likes

Volgens mij stond er nog een tekst bij die nu is weggehaald
Maar eens hoor, allebei niet aardig te noemen

1 like

Maar zijn er dan veel mensen in de veronderstelling dat er aardig wordt gedaan in dit topic?

19 likes

Hahaha ja

Must be new here

20 likes

Wellicht dat ze die nu aandoet omdat het makkelijk is met voedingen en de (naja nu afgelopen) warmte? Lijkt mij t meest logisch. Niet dat ik er veel verstand van heb.

Nee ik snap daarom ook niet waarom hier nu ineens zo’n probleem van gemaakt werd

3 likes

Aardig? Volgens mij is dit geen kwestie van aardig of onaardig doen. Er worden hier vaker dingen gezegd die volgens mij op het randje van internetpesten zitten. Waarom word het ene wel oké gevonden en het ander niet? Volgens mij maakt dat niet uit. Ik zeg er wat van omdat ik het niet oké vind.

Gregor vergelijken met Jabba The Hutt is niet alleen bodyshaming maar ook gewoon ronduit kinderachtig. Wie heeft zin om te komen verdedigen waarom het wel oké is om iemand zo belachelijk te maken op het internet. Kom maar op.

20 likes

Nouja er stond eerst een vergelijking bij en die haalde de poster weg omdat ze het toch niet aardig vond, maar delete dan gewoon die post, denk ik dan

1 like

Ik zie 10× liever de foefs en hun donut djellaba’s in hun bunker dan andere influencers die net doen alsof corona niet bestaat

77 likes

Ik vind een heleboel van ze, maar dit ben ik echt helemaal met je eens!

Is toch briljant dat je zoveel schijt hebt aan wat anderen van je vinden dat je lekker in je donut ding op de bank hangt terwijl er duizenden mensen kijken.

36 likes

Super random: gaat Mascha nog met makkie om? Of heb ik iets gemist

Ja en er ook nog rijk van worden :clap:t3::sob:

Maar het zou maar op je bank zitten… NMSVPE

4 likes

Misschien wel, maar ze wilde ook niet meer op video dus denk dat Mascha het er ook niet over zal hebben.

1 like

Ah oke, begrijpelijk

True! En ze kiezen er zelf voor om hem in dit donutding online te zetten, dus dan gaan mensen een mening vormen :grimacing: hoe meer mensen hoe meer geld voor nieuwe patroontjes denk ik dan.

Ik moet zelf heel erg lachen om dit beeld (@Karl_Lagerfeld zegt nmsmvpe), maar good for them.

2 likes

Het was toch een klein mysterie of Clarence en Coco nog bij Sereen wonen? Uit haar laatste post blijkt in ieder geval van wel. Wel verfrissend en keer spon met kat in plaats van kind. Al weet ik niet of de kat z’n bijdrage vrijwillig is.

Samenvatting

Samenvatting

184 likes