Ik kijk de vlogs niet maar wat een ontiegelijk lelijke badjas. Dat moest ik even kwijt. Ieder zijn smaak.
Ik krijg hier bijna een paniekaanval van. Stroop die mouwen op
Deze kan er dan ook nog wel bij.
M’n vriend zei vanmorgen toen hij dit zag: wat zit jij in godsnaam te kijken?
Ik vind dit echt heel ver gaan. Om iemand zo belachelijk te maken om zijn uiterlijk.
Niemand hoeft ook seks met hem te willen. Daar heeft hij Mascha voor.
Maar dit gaat om z’n outfit
Ik zie de overeenkomsten niet. Dat ding heeft geen kleren aan dus wat probeer je precies te zeggen?
Ok sorry mensen, het ging me niet om zijn uiterlijk maar over zijn outfit icm met de houding. Heb het weggehaald.
Haal je post dan gewoon weg, ik weet precies wat je bedoelt ook zonder de originele post
Beetje respect graag, die man in zijn donut djeballa heeft net bekend gemaakt een diepte-interview te hebben gedaan voor talkies-magazine.
Geen idee wat het is, maar ben wel benieuwd naar de inhoud. Zal wel over vader worden gaan, want vertellen over bankzitten is ook wat saai.
Haal die foto dan ook gewoon weg.
Durf het bijna niet te zeggen. Maar het is wel echt een droom om iemand te vinden die samen in dezelfde debiele outfit met me wilt chillen.
Ik huil
Edit: ik heb superveel respect voor deze man in zijn donut djellaba
Ik ben vooral heel blij dat die van mij dat dus niet wil. Al moet ik zeggen dat wij wel dezelfde joggingbroek hebben.
In mijn hoofd:
Benieuwd trouwens of massagrekko donut djiballa
hun final form is, of dat ze deze wintrr met zoiets aankomen:
Omdat het jou stoort?
Sorry is vrijheid van meningsuiting
? Hoe is die foto vrijheid van meningsuiting. Welke mEnINg wordt hiermee geuit?
Dat het lelijk is?
(Het boeit me verder ook niet, snap alleen niet waarom mensen eisen dat iemand een foto verwijdert die gewoon mag volgens de regels)
Hoezo zou deze foto weg moeten dan? Ik heb blijkbaar de tekst gemist, maar ik zie niet hoe deze foto pestgedrag is…
Ik vraag alleen hoe zo’n foto vrijheid van meningsuiting is