Beutyblogtopic XL #10

Ja want die van Dior heeft ze tegen die tijd al zóveel gebruikt dat ‘ie letterlijk uit elkaar valt

17 likes

Laat de meid blij zijn met haar Dior toilettas…ze kan het er blijkbaar aan uitgeven. Waarom niet?

9 likes

Ik denk dat het er vooral om gaat dat ze eerst zit te miepen dat het veel geld is en daarvoor toilettassen uitgezocht heeft, want ze heeft er te veel.

2 likes

Zij laat Gregor toch ook niet lekker blij zijn met een horloge van 5000 euro, heeft ze ook een uitgesproken mening over. Dus waarom mogen anderen dat niet hebben over een toilettas van €1500? Lig er verder niet wakker van hoor, whatever floats your boat :smiley:

7 likes

Ik heb geen flauw idee waar je het over hebt, ik kijk de vlogs al even niet meer. :joy: Maar je zult vast gelijk hebben.

Ja precies en als zij minimalistisch wilt zijn betekend dat dat Gregor zijn spullen moet uitzoeken .

3 likes

Nou…
Zag gister nog een aflevering van Boos over 2 tik tokkers ( voor mij totaal onbekend, waren heel jong) die gemiddeld 10.000 euro per spon tik tok verdienen.
En dan hebben we het nog niet eens over de enzo knols van deze wereld.

3 likes

Precies! Ik ben echt afgehaakt nu na de geboorte, en ik ben zelf moeder en beautyliefhebber. Maar dit gaat echt nergens meer over. :roll_eyes:

1 like

Ze had het er ook over dat ze deze toilettas wilde gebruiken om in kast te zetten waar ze dan luierdoekjes enzo in konden doen want dat staat nu lelijk in het plastic bakje dat ze als systeem en lifehack had bedacht.

35 likes

Hahaha, das waar. Maar ik denk wel dat er voor elke influenza die zoveel verdient, er minstens 20 wannabe’s zijn die er nooit van gaan rondkomen.

1 like

Hahahaha nee hou op. Elke keer als ik denk dat ze niet wereldvreemder kan worden raakt ze nog meer van het padje😂

10 likes

HAHAHAHAHA

2 likes

Ja ik weet niet hoor, maar waar bewaar jij je luierdoekjes!!!

3 likes

Alles passend uiteraard;
Dekentje
Aankleedkussenhoes
Luierdoekjes etui

Heb de set ook in het grijs.

Joe joe!

19 likes

Ik ga heel slecht op die mouw :grimacing:

58 likes

Ach beetje sambal op je Versace badjas.
Of baby poep op je Dior tas als luiertas.

10 likes

Zei iemand babypoep?

3 likes

The vlog that keeps on giving…

14 likes

Mascha: We hebben een hutje op de hei geboekt
Gregor: Letterlijk
M: Letterlijk
M: Nouu eigenlijk niet helemaal want het is een camper en het is niet per se op de hei
M: Maar het is zeg maar niet heel ver van Amsterdam en wel in de natuur

:tipping_hand_woman:t2:

94 likes

Deze mensen, wat is dit?! Ze zijn echt totaal van de wereld geraakt.

6 likes