I’m in!
Ik weet helemaal niet waarover je het hebt? Ik kan me niet voorstellen dat ik hier gemeen tegen iemand was.
Ja die wil ik ook wel
Omg love her!
Ha nee sorry dan was jij dat niet. Ik vind haar zo cool. Ook die keer dat ze zo hees was en toch probeerde te zingen op kerstmis. Balls!
Ik kijk echt nooit meer vlogs want ik vind er geen hol aan dus alleen gebaseerd op dit en wat ik verder wel eens hier voorbij zie komen maar als ik dit zo zie denk ik echt Dit is je werk. Was er echt niks beters even in elkaar te flansen. En toch harken ze bakken geld binnen met dit halfslachtige werk. Ongeloofelijk.
Ik ben zo fan van die grote stemmen! Christina Aguilera, mariah, lady gaga, beyonce: allemaal zo leuk live! Heb enkel Mariah nog niet gezien. Shakira was ook mega aanrader trouwens.
Dit wou ik net posten haha love haar diva gehalte
Mascha heeft de dior beautycase gekocht waar ze in de vlogs van vorige week over twijfelde
Maaaar normaal doet ze altijd heeeeel lang nadenken of ze een keer per jaar een grote uitgave doet hoor!!!
Verschil moet er zijn… Zij koopt gewoon even een toilettas van €1500 Twijfelt een paar dagen en doet het dan toch. Ik twijfel al 2 weken over een prullenbakje van 17 euro die ik echt nodig heb en ga waarschijnlijk uiteindelijk toch een goedkopere en minder mooie kopen.
Ik had vlogger moeten worden, dan kreeg ik dat prullenbakje gespond…
AD en De Stentor vallen onder dezelfde nieuwsgroep en veel artikelen worden bij meerdere kranten gebruikt. Dit komt dus vanuit hetzelfde interview, ook de schrijfster is hetzelfde van beide interviews.
Edit: oh oeps spuit 11
Toch wel even een reality check dat zij met een pasgeboren kindje dat al een hoop geld kost even 1500 euro over de balk kunnen smijten voor een … make-up tas… pffffffff inderdaad, we zitten in de verkeerde business geloof ik.
Ik kan er gewoon niet over uit dat je €1500 uitgeeft aan iets dat je a) niet wil meenemen op vakantie want dan wordt ie vies en dus b) gewoon ergens op een plank gaat zetten dus c) niemand ziet hem (behalve in de vlogs). Voor dat geld zou ik dan echt liever een mooie tas kopen die je ook echt gebruikt en mee kan nemen. Maar goed, ieder z’n ding, dit is echt duidelijk alleen om de logo’s/het merk. Maar we wisten al dat ze daar heel goed op gaat; merkjes boven stijl.
Oke, maar dan heb je het ook over een van de weinigen in NL die er echt heel goed mee verdient en dit kan doen zonder blikken of blozen.
Maakt het niet minder frustrerend haha
Ik verbaas mij erover hoe geil Massa wordt bij het uitpakken van haar Dior toilettas. ‘Oh, wat is dit?! Het is zwaar! Ooh… een… spiegel!’ Nou, fantastisch. Wat een leeg bestaan als je zo blij wordt van hoarden.
Minimalist checks out.
Hahahahaha in mijn toilettas van de primark zat ook een spiegel. Hoop dat die van haar gemaakt is van diamant.
Ik ben vooral blij dat mijn toilettas van Primark gewoon mee kan op vakantie
Mascha koopt toch wel weer een nieuwe bij de Victoria’s Secret eerstvolgende keer dat ze in Amerika zijn.