‘‘stress verdampen’’ ze bedoelt zweten?
waarom moeten ze nou toch steeds met alle honderd in 1 kamer?
Ja klopt, dat is inderdaad zo bij AD en de regionale departementen van AD (zoals de Stentor).
Het boek staat in de Bestseller 60 las ik
Ah dat wist ik niet! We zullen zien dan of ze het nog vaker gebruikt, haha.
Gewoon heel slimme marketing. Als ik iets geleerd heb doorheen de jaren: herhaling werkt. Ja het is rot vervelend als je erop let maar het werkt echt wel als je wil dat mensen een consistent beeld van jou of je missie krijgen.
Ik vind de laatste luieruitslag post van Serena ook wel weer een spon dieptepuntje hoor. Echt weer het toppunt van je kind inzetten voor een samenwerking.
En love Mariah Carey overigens hahaha echt my guilty pleasure. Ze is zoooo Amerikaans oppervlakkig maar ik hou echt van haar stem.
Bekijk het eens anders: tijdens zo’n interviews krijg je ook altijd dezelfde vragen. Hoe weird zou het zijn dat je dan altijd iets anders zegt.
Ik hou echt van haar! Haar muziek, persoonlijkheid. Wil ze ooit live zien.
Deze hashtag is sereen echt op het lijf geschreven
Heb je deze al gezien? Vind Mariah hier zo Cool, plus heeeerlijke shade als ze zogenaamd het nummer van christina Aguilera niet weet
Ik stan haar (naast Beyoncé)
Wat voor trippende paddo’s zet Tien nou weer op haar stories?
Oh lachen, Tina is ook .
Vond Mariahs interview laatst met
Oprah interessant, dat ze moeite had met haar mixed afkomst, en haar scheiding. Zij is echt een icon, en heeft veel van haar muziek zelf geschreven/bedacht. Die tijd van My All, Mtv unplugged, zoete jeugdherinneringen
https://www.vulture.com/article/mariah-carey-rarities-profile.html?
Dit is ook een goed interview met haar
Als ik euromillions win dan wil ik dat zij Emotions komt zingen op mijn huwelijk
Blegh al die sporen op je
Heb je je kaken en je tong al zacht gemaakt
Jaaaaa gaan we samen als ze ooit weer komt optreden?!
Edit: jij was toch niet degene die ooit gemeen deed tegen mij op het vorige forum dat ik mijn eigen foto had e ? :’)