Ik kijk nog, puur voor de irritainment tijdens m’n ontbijt
Maar dat vind ik ook zoiets raars. Er kijken waarschijnlijk super veel kinderen naar Mas (ook al beweert Mas natuurlijk van niet) maar waaaarom interesseert die kinderen alles omtrent borstvoeding etc.? Ik kan me niet voorstellen dat ik hier vroeger naar zou gaan kijken?
WaT ZiJn TePeLs eN wAt KuNnEn DiE!?1!1?
Ze is nu zelf ook weer kleding aan het verkopen voor “niet meer leuk zo hoge prijzen”. Nog nooit zo’n hypocriet persoon meegemaakt.
Irritainment
Haha heel flauw maar ik vind het heel grappig dat Gregor een kaboutertje lijkt op die thumbnail
@papierhier Cynthia heeft twee jaar geleden 1x gesponsord in Auberge du Bonheur gezeten, wat op loopafstand van de Oude Warande is. Ik denk dat dat het antwoord is
Hardop gelachen
Ik snap ook niet hoe Mas en Greg niet hartstikke depressief worden van de hele dag binnen zitten in die troep. Alleen van de vlogs kijken krijg ik al die benauwde gevoelens.
Ik zag op insta wel dat ze een nachtje buiten geslapen hebben. Hoopvol voor de vlog van volgende week.
pas maar op straks gaat mascha weer ranten op instagram dat je NIET MOET OORDELEN
Maar zodra ze iets doen wat niet in hun huis is gaat de camera uit
Dit is altijd zo bijzonder ja. Sowieso heeft Mascha geloof ik nog nooit van “show, don’t tell” gehoord. Constant vertellen wat ze gedaan hebben, maar het daadwerkelijk laten zien? Pfff, nee. Moeite.
Nou soms laat ze wel zien hoe je groente en fruit in potjes moet doen hoor
Oh, ja. Excuses. Wat zouden haar kijkers moeten zonder al die geweldige #lifehacks
Haha ik las Cynthia’s weekoverzicht met d’r nieuwsartikelen
Artikel in AD
Artikel in de Stentor
Ze zegt dus duidelijk elke keer hetzelfde als ze geinterviewd wordt haha. Echt een soort tagline bedacht voor d’r eigen boek. Moest echt denken aan ‘There can be a 100 people in the room’ van Lady Gaga over Bradley Cooper en dat iedereen dat zo inspirational vond totdat dit filmpje uitkwam haha
Hahaha ik ga stuk
Hahaha cringe
Nog even over dat wandelboek van Cynthia, van wat ik ervan voorbij zie komen ziet het er wel erg mooi uit! Het lijkt me best leuk om eens doorheen te bladeren.
Zo verschrikkelijk, zelfs haar ouders zijn niet geboren in Italië. Ik snap best dat je veel kunt hebben met de Italiaanse cultuur vanuit je grootouders en je echt ‘Italian American’ kan voelen, maar dat is wat anders.