Beutyblogtopic XL #10

Jullie hebben het er vaker over dat krek door massa heen praat en onaardig doet maar op de een of andere manier zie ik dit niet? Misschien heb ik een twisted mind op het gebied van hoe je met elkaar omgaat I dont know

2 likes

Terwijl al die wandelgebieden persoonlijk bezoeken en fotograferen mij juist het leukste lijkt bij het maken van zo’n boek. Maar goed ik ben geen Cynthia. :mask:

2 likes

Haha, ik wist niet dat ze Oude Warande ook in het boek had opgenomen. Niet al te stevig doorstappen daar inderdaad, dan ben je er al weer uit.

1 like

Ben je gek? Dat kost tijd. Tijd = geld.

5 likes

Ga naar een berg daar kun je lekker hiken. Welke berg en wat voorn route ja dat moet je zelf maar even googlen.

7 likes

Je afgewezen voelen en afgewezen worden zijn ook twee verschillende dingen. Wellicht kent ze de verschillen niet :grimacing:

5 likes

Gelukkig heeft ze soulmate Grekko die haar haarfijn uit de doeken kan doen hoe, wat, waar en waarom. Het blijft Gregor knows best of het nu om borstvoeding of nagellak gaat.
Wat een energydrain die man.

37 likes

Ja of lekker de stofzuiger 3 x aan en uitzetten als Mascha begint te vloggen zoals in de vlog van gister vrrreselijk

9 likes

Nee ik heb exact hetzelfde. Zit er nu steeds op te letten omdat het hier zo vaak word gezegd, maar ik zie eerder een grote baby die heel enthousiast is. Vind hem juist zich heel onderdanig opstellen naar Mas

2 likes

Ik zou echt gek worden als mijn vriend zo door mij heen zou praten als Gregor de hele tijd doet bij Mascha

1 like

Ja en Mascha blijft altijd zo rustig daaronder, heel apart
en knap

Ik vind Gregor ook onderdanig doen inderdaad. Ook altijd als Mas zegt dat Mila zo lekker ligt (froggie
) bij Greg. En dat dat de enige plek is waar ze even rustig werd. Gaat Gegro meteen zo in verdediging; neeeeee bij mama vind ze het ook szooooo fijn.

6 likes

Ja schijnbaar heeft zij er geen last van/vindt ze het niet vervelend

Ziet er heel groen en bosrijk uit!

2 likes

Royaal​:joy::rofl: Ik zie het voor me. Volgens mij wordt je borst dan nog tegen je kin geduwd als je hem er al uit krijgt.

5 likes

Ik denk dat de donutprint op een djellaba oneerbiediger is dan de naam vergeten.

62 likes

Ik vind dit heel grappig zo onder elkaar.
Past wel in mas straatje van “de waarheid in pacht hebben” en daar op die typische manier over vertellen.

115 likes

Snap echt niet dat mensen die video’s nog kijken. Bij het lezen van die titels denk ik alleen maar “who cares”

26 likes

Ik ben ook een paar weken geleden afgehaakt. Als er iets belangrijks gebeurt lees ik het hier wel.

Ik kon haar de laatste tijd amper verstaan, omdat het achtergrond geluid soms harder is dan haar stem.

Gregor kon ik nooit verstaan.

Ik heb geen interesse in haar bakjes systemen.

Of een dozijn donuts.

Of niksen op de bank.

9 likes

De volgers van Kelly C vind ik daar wel types voor.

1 like