Beutyblogtopic XL #10

Hahaha wat ìs dit? ‘Als je verdwaalt kan je altijd nog google maps gebruiken’ je koopt dat boek toch om juist te weten waar je moet wandelen ipv maps te gebruiken?

Alsof een restaurantgids schrijft ‘als je het restaurant niet kan vinden, kan je altijd gwn thuisbezorgd doen’

30 likes

Snap massa niet echt. Ergens in het begin over borstvoeding zei ze heel wijs (zoals altijd natuurlijk) ‘we hadden zoiets van als t lukt top, zo niet dan ook prima. fed is best’ en nu zit ze zowat in een mental breakdown omdat haar kindje de borst niet meer wilt? Baby kan toch ook fles drinken als die maar groeit.

6 likes

Het heeft even geduurd maar ik word nu massamoe. Die vlogs, vond t super chill om 's ochtends te kijken tijdens het opstarten. Maar jezus christus wat een saaie bende. Elke dag de hele dag hetzelfde.

26 likes

Zeker kan een kindje dat. Maar als je een tijd wel live hebt kunnen voeden en je kindje wil dat opeens niet meer, na hoeveel tijd dan ook, dan kan dat als een afwijzing en als falen voelen. Hoe neutraal je vooraf er ook in stond (of misschien nog wel staat).

15 likes

Ik kan me wel voorstellen dat ze nog erg hormonaal is en dat alles dan heel hard binnenkomt, en rationeel nadenken soms misschien moeilijk is als je irrationele gevoelens hebt die zich in je hoofd nestelen en zeggen dat je baby jou afwijst. Maakt het niet minder onzin, dat niet.

2 likes

Wtf heb ik aan een wandelgids zonder wandelkaart waarbij ik Google Maps nog moet inschakelen omdat ik wellicht nog verdwaal ook.

17 likes

het gekke is dat ze andere praktische dingen zoals parkeren dus wel in die gids heeft staan. dat staat toch ook gewoon op google? maar het belangrijkste, namelijk de routes, niet. wat een nutteloos boek.

5 likes

Wacht, de wandelroutes staan niet in… haar wandelboek? Huh?

6 likes

nope.

14 likes

Praktische-info-die-je-op-Google-ook-kunt-vinden-lust.

34 likes

Dus, Cynthia heeft een “persoonlijk” wandelboek gemaakt zonder routes en waar ze ook al van gezegd had dat niet alle foto’s zelf gemaakt zijn.

Als ik het goed begrijp is het een wandelboek met stockfoto’s waarbij je de instructie krijgt om maar op Google Maps te kijken als je meer wil weten. En hoe duur was dit?

92 likes

:joy: :joy: :joy:

5 likes

Dit soort shit leggen mensen op hun salontafel als decoratie en om af en toe doorheen te bladeren. NMSMVPE.

2 likes

En dan ook met gebieden waar je in 5 minuten doorheen gelopen bent.

31 likes

Ik moet echt stoppen met kijken naar Massa. Stoor me er zelfs aan hoe zij steeds zegt: “boob”.

28 likes

Ik ben sowieso als Brabander beledigd dat ze Tilburg heeft gekozen als hoogtepunt. Van alle natuurgebieden en andere mooie steden… KIES JE TILBURG???

36 likes

Ik geloof dat ik na vandaag ook maar weer ga stoppen met de vlogs van Mascha.

De druppel was vanochtend toen ik “houd je kop” tegen Gregor/de tv riep nadat ie voor de zoveelste keer door Mascha heen tetterde nadat ze wat wilde vertellen. Klaar met die mensen

21 likes

Heb ik hier ook al eerder aangekaart. Iemand zei toen dat ze plekken heeft geselecteerd waar ze zelf wel eens is geweest. Dus lekker makkelijk!

2 likes

het “wandelbos” had ik echt nooit zonder haar kunnen vinden pfoe

10 likes

Maar je weet nog steeds niet of je eruit komt, zonder route :grin:

1 like