Zo lief! Ik probeerde je trouwens net een PM te sturen, maar dat lukte niet omdat je ze hebt uitstaan.
Ik vind het ook helemaal niet prettig kijken. Ik weet natuurlijk dat ik het zelf op zoek, maar alsnog denk ik: 'meid, ga eens leven, i.p.v. steeds denken dat je geniaal bent en het zo ook verkondigen aan je volgers.
Dit heb je bij steeds meer biebs in NL ook (fablab of kennislab), met allemaal 3d apparaten die je kunt gebruiken!
Serieus die automatische ondertiteling bij YouTube joh. Of komt het omdat zij zo onduidelijk praten?
Vind de ondertiteling eigenlijk net zo onduidelijk als dr titel die mas de vlog heeft gegeven.
Jouw kinder comfort herrinering?
haha inderdaad, lijkt wel een advertentie van aliexpres
Mhhhh waarschijnlijk volgt mijn vriend dus de SintâŠ
Maak ik bij de pre-sale ook kans op een dag naar de bieb met De Sint?
Misschien missen ze Burning man zo erg dat ze met de buren Bukkake avonden organiseren
Maar dan wel corona proof met een masker
Jaaaa hier sluit ik me volledig bij aan @Shadina
Vond het ook altijd heerlijk om te lezen. En maak nog steeds vaak een aantal van je recepten.
Kan wel. Ik was geloof ik pas na 1,5 jaar⊠heerlijk!!
Maar dit zal vast per vrouw verschillen.
het verbaast me dat ze nog geen 5 sterren en een lovende recensie heeft geplaatst
Nu schat je haar wel heel laag in als je denkt dat ze dat onder haar eigen naam zou doen. Of zijn er nog geen recensies?
En je kan ook altijd Google maps gebruiken natuurlijk!!!
Nee okĂ©, âsurfing annâ.
Ja, met wijn uit mân eigen collecties en hapjes van brasserie Janssen
Ik laat mijn eigenlijk nooit influencen door youtubers, maar heb nu toch een plussize bralette besteld na het kijken van de video van Vera.
Die moet ik straks ook maar eens bekijken, ben niet eens plus size maar de meeste bralettes snijden in mijn rug omdat de rugband meestal gewoon een dunne elastiek is en dat werkt niet met mijn spekrolletjes haha.